اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

احداث مجتمع رفاهی در آرادان با ۷۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری

عملیات اجرایی مجتمع خدماتی رفاهی خادم‌الرضا (ع) در شهرستان آرادان با ۷۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری آغاز شد.

احداث مجتمع رفاهی در آرادان با ۷۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری

به گزارش خبرگزاری فارس از آرادان، آیین آغاز عملیات اجرایی مجتمع خدماتی رفاهی خادم‌الرضا (ع) ظهر امروز با حضور سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان، امام جمعه آرادان و فرماندار شهرستان آرادان برگزار شد.

این مجتمع خدماتی رفاهی با اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی برای ۵۰ نفر ایجاد خواهد شد.

حجت‌الاسلام جلیل شریفی‌نیا، امام جمعه آرادان در این مراسم اظهار کرد: یکی از مصادیق تبعیت از رهبر معظم انقلاب، جهاد اقتصادی و سرمایه‌گذاری در راستای خدمت‌رسانی به زائران حضرت امام رضا (ع) است.

وی بیان کرد: در جشنواره شهید رجایی، استاندار سمنان به‌عنوان استاندار نمونه کشور معرفی شد که نشان از تلاش ارزشمند ایشان دارد.

در این مراسم، همچنین گفته شد که دشمنان به دنبال کم‌اهمیت جلوه دادن پیشرفت‌های کشور و تخریب جایگاه ولایت در دل‌های مردم هستند؛ اما خوشبختانه رهبر معظم انقلاب با یک سخنرانی توطئه‌ها را خنثی می‌کنند.

همچنین با قدردانی از نگاه و بصیرت مردم ولایتمدار ایران اسلامی و استان سمنان تصریح شد که امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، کشور در حال توسعه و پیشرفت بوده و خوشبختانه استان سمنان در حال پیشرفت است.

یکی از حاضران در این مراسم هم گفت:‌ اگر متحد و همدل باشیم، قطعاً صدمه نخواهیم دید. اگر نجابت مردم نبود، قطعاً انقلاب به این جایگاه و منزلت نمی‌رسید. سرمایه‌گذاران، پیاده‌نظام اقتصادی کشور هستند و اعتقاد داریم باید به سرمایه‌گذاران احترام گذاشته شود و گره‌گشای مشکلات آنان باشیم.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول