اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

بارش برف و یخبندان شبانه در تهران/ افزایش دمای پایتخت از فردا تا پایان هفته

بر اساس پیش بینی هواشناسی استان تهران، دمای هوای سرد تا امشب در پایتخت ماندگار است و از فردا شاهد افزایش دما تا پایان هفته خواهیم بود.

بارش برف و یخبندان شبانه در تهران/ افزایش دمای پایتخت از فردا تا پایان هفته

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، با بررسی نقشه های هواشناسی تصاویر ماهواره ای و خروجی مدلهای پیش یابی عددی برای امروز با فعالیت سامانه بارشی در استان تهران (به ویژه نیمه شمالی و ارتفاعات) تا اوایل شب در بعضی ساعات بارش برف پدیده مه گاهی وزش باد و در ارتفاعات استان احتمال کولاک برف نیز پیش بینی می‌شود.

بر اساس این گزارش، از فردا به دلیل سکون نسبی جو و عدم وزش باد قابل ملاحظه روند افزایش آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا تا انتهای هفته بویژه در ساعات پرتردد در مناطق شهری پرجمعیت و صنعتی استان مورد انتظار است.

امروز شاهد کاهش دما (روزانه و شبانه) و فردا شاهد افزایش دمای روزانه (دمای بیشینه) به ویژه در مرکز و نیمه جنوبی استان و ماندگاری آن تا پایان هفته خواهیم بود.

لازم به ذکر است برای دمای شبانه دمای کمینه عدم تغییرات محسوس و تنها در مرکز و نیمه جنوبی استان از دوشنبه شب افزایش نسبی بین دو تا سه درجه پیش بینی می‌شود در نتیجه توصیه‌ها و نکات مربوط به یخبندان شبانه و ساعات اولیه صبح را مدنظر قرار دهید.

فیروز کوه با -۱۱ و ورامین با دمای +۴ به ترتیب کمینه و بیشینه دمای استان تهران در شب گذشته بوده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول