اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

امیر غلامعلیان: تفاوت نیروهای مسلح فقط در رنگ لباس است/ اشتراک در اهداف و آرمان‌ها

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نزاجا گفت: امروز این افتخار و اعتقاد را داریم که اگر تفاوتی بین نیروهای مسلح (ارتش، سپاه و نیروی انتظامی) وجود دارد، این تفاوت فقط در رنگ لباس است و هیچ تفاوتی در آرمان‌ها و اهداف وجود ندارد.

امیر غلامعلیان: تفاوت  نیروهای مسلح فقط در رنگ لباس است/ اشتراک در اهداف و آرمان‌ها

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سرتیپ دوم امیر غلامعلیان امروز به همراه فرمانده سپاه ثارالله استان، فرمانده نیروی انتظامی استان و مدیرکل بنیاد شهید استان با سه خانواده شهید زحمتکش، نمازیان و شهسواری از شهدای ارتش، سپاه و تشییع مراسم حاج‌قاسم تجلیل کردند.

 امیر غلامعلیان در این مراسم اظهار داشت:  خدای بزرگ را شاکریم که در دوران زعامت ولی امر مسلمین و فرمانده معظم کل قوا، این افتخار نصیب‌مان شد و به‌عنوان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، صرف‌نظر از نوع ماموریتی که بر عهده داریم امروز این افتخار و اعتقاد را داریم که اگر تفاوتی بین نیروهای مسلح (ارتش، سپاه و نیروی انتظامی) وجود دارد، این تفاوت فقط در رنگ لباس است و هیچ تفاوتی در آرمان‌ها و اهداف وجود ندارد.

 فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نزاجا تصریح کرد. با تاکید بر اینکه همه ما یک هدف داریم و آن اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران و دفاع از آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران است، گفت: امروز اتحاد و همدلی که در بین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی وجود دارد، خار چشم دشمنان اسلام است.

 وی خاطرنشان کرد: مدیریت، انسجام، همدلی، وحدت و اتحادی که بین نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد به‌عنوان یک نقطه قوت در بدنه نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود و همه این‌ها از برکات وجود مقام معظم رهبری و دریافت رهنمودها، تدابیر و راهبردهای راهگشای ایشان است.

 امیر غلامعلیان بیان داشت: به جد اعتقاد داریم اگر این رویه و سبک مدیریت که در نیروهای مسلح وجود دارد در سایر بدنه کشور در حوزه‌های سیاسی، اجرایی و اقتصادی نمود پیدا کند و اجرایی شود قطعا کشورمان از همه بحران‌ها و فتنه‌ها عبور خواهد کرد.

وی  با اشاره به اینکه در استان کرمان هزار و ۷۰ شهید ارتش وجود دارد، افزود : نزدیک به دو سال و نیم که در منطقه هستیم و این افتخار نصیب ما شده است، تقریبا با نیمی از خانواده‌های شهدای ارتش دیدار و سرکشی داشته باشیم و این را از افتخارات دوران خدمت خودمان می‌دانیم.

پایان پیام/۸۰۰۱۸/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول