اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

امضا تفاهم‌نامه توسعه همکاری‌های ایران و پاکستان

دهمین نشست مشترک تجارت مرزی بین دو استان مرزی جمهوری اسلامی ایران و پاکستان برگزار و در پایان تفاهمنامه توسعه همکاری‌های دو جانبه امضا شد.

امضا تفاهم‌نامه  توسعه همکاری‌های ایران و پاکستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت،معدن و تجارت سیستان و بلوچستان؛ ایرج حسن‌پور مدیرکل صنعت،معدن و تجارت سیستان و بلوچستان و رییس هیات جمهوری اسلامی ایران و سعید احمد رئیس بجش ارزیابی گمرک ایالت بلوچستان پاکستان پس از ۲ روز مذاکرات مستمر، تفاهم‌نامه کمیته مشترک تجارت مرزی دو کشور را در شهر کویته پاکستان، امضاء کردند.

دهمین نشست کمیته مشترک تجارت مرزی ایران و پاکستان با محورهای  توسعه مناسبات بازرگانی ، تجارت مرزی و تسهیل امور گمرکی و حمل و نقل در روز جمعه ۲۳ دی ماه سالجاری در کویته پاکستان آغاز و در ۲۴ دی ماه پایان یافت.

در پایان بنا به توافقات انجام شده مقرر شد، یازدهمین نشست کمیته مشترک تجارت مرزی بین سیستان و بلوچستان ایران و ایالت بلوچستان پاکستان به میزبانی  ایران و در شهر چابهار برگزار شود.

 درویش وند سرکنسول ایران در شهر کویته و عبدالجبار دیتهو سرکنسول پاکستان در زاهدان نیز در مراسم امضای تفاهم‌نامه حضور داشتند.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول