اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

فرمانده جدید پایگاه شکاری شهید عباس بابایی اصفهان معرفی شد

در مراسمی با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر سرتیپ دوم خلبان صمد نوری به عنوان فرمانده پایگاه شکاری شهید بابایی اصفهان معرفی شد.

فرمانده جدید پایگاه شکاری شهید عباس بابایی اصفهان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در آیین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه شکاری شهید بابایی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه شکاری شهید بابایی اصفهان که با حضور مسؤولان و فرماندهان کشوری و لشکری استان برگزار شد، گفت: پایگاه شکاری شهید بابایی از یگان‌های راهبردی، بزرگ و حساس و قلب نیروی هوایی است.

وی ادامه داد: این پایگاه توان دفاع از جنوب غرب و شرق کشور را دارد که در دفاع مقدس هم این ماموریت را با حفاظت از مکان‌های حساس انجام داد.

امیر واحدی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدای نیروی هوایی ارتش و اشاره به موقعیت استراتژیک پایگاه شکاری شهید بابایی گفت: پایگاه در طول هشت سال دفاع مقدس مأموریت‌های ویژه‌ای به خصوص در باز نگاه داشتن شریان اقتصادی کشور و دفاع از منابع نفتی داشت.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه ضمن تجلیل از زحمات و فعالیت‌های امیر سرتیپ دوم خلبان علیرضا انگیزه، خطاب به کارکنان جوان این پایگاه گفت: شما هم اگر می خواهید موفق باشید باید این دو ویژگی مهم (تعهد و تخصص) را دارا باشید.

در ابتدای مراسم امیر سرتیپ دوم خلبان علیرضا انگیزه فرمانده سابق پایگاه شکاری شهید بابایی گزارشی از اقدامات انجام شده در مدت تصدی فرماندهی پایگاه ارائه کرد.

در این مراسم امیر سرتیپ دوم خلبان استاد صمد نوری به عنوان فرمانده پایگاه شکاری شهید بابایی اصفهان معرفی شد.

پایان پیام/۳۶۴۹/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول