اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

برخورد و قطع انشعاب گاز صنوف متخلف در قوچان / واحدهای صنفی 2 روز تعطیل شدند

رئیس اتاق اصناف قوچان از تعطیلی واحدهای صنفی این شهرستان به مدت دو روز برای حفظ پایداری گاز در بخش خانگی و قطع انشعاب گاز و برخورد با صنوف متخلف خبر داد.

برخورد و قطع انشعاب گاز صنوف متخلف در قوچان / واحدهای صنفی 2 روز تعطیل شدند

 احمد رضایی رکن‌آبادی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قوچان با اشاره به سرمای هوا و اقدامات صنوف در این شهرستان برای مقابله با آن، اظهار کرد: به دلیل ادامه‌دار بودن این وضعیت بحرانی مقرر شد واحدهای صنفی این شهرستان روز گذشته و امروز برای جبران افت فشار گاز و پایداری آن در بخش خانگی تعطیل شوند تا از این بحران عبور کنیم.

وی بابیان اینکه حدود هفت هزار واحد صنفی در این شهرستان مشغول به فعالیت هستند، افزود: واحدهای صنفی مواد غذایی، پروتئینی‌ها، هایپرمارکت‌ها، نانوایی‌ها و میوه‌فروشی‌ها طی این مدت ارائه خدمات به مردم دارند اما زمان فعالیت آن‌ها تا شش عصر تعیین‌شده است.

رئیس اتاق اصناف قوچان یادآور شد: برای نانوایی‌ها نیز ساعت کار جدید تعریف و مقرر شده است در نوبت صبح از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۳ ظهر و در نوبت عصر از ساعت ۱۵ الی ۱۸ پخت و ارائه خدمات به مردم داشته باشند.

رضایی با اشاره به بازدیدهای انجام‌شده از شب گذشته تاکنون در سطح واحدهای صنفی توسط اکیپ متشکل از اتاق اصناف، اماکن و شرکت گاز، بیان کرد: تاکنون تذکرات فراوانی به واحدهای صنفی داده‌شده است که همکاری لازم را برای تعطیلی داشته‌اند اما گاز برخی واحدهای صنفی به دلیل تخلف و اصرار برای فعالیت، قطع‌شده است.

پایان پیام/ ۷۰۰۴۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول