اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مدیر کل صدا و سیمای مرکز اصفهان منصوب شد

در مراسمی با حضور استاندار اصفهان، معاون امور استان‌های صدا و سیما و جمعی از مسوولان استان یوسف افشارنیا به عنوان مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان اصفهان معرفی شد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز اصفهان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسن عابدینی معاون امور استان‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در مراسم تکریم و معارفه رئیس صدا و سیمای مرکز اصفهان اظهار داشت: در این روزها جنگ ابزار به جنگ افکار تبدیل شده و مهم‌ترین وسیله یا کانون تمرکز در این حوزه رسانه است.

وی افزود: ۶۳ روزی که تمام نظام سلطه با تمام توان خودشان پیچیده‌ترین، گسترده‌ترین و حرفه‌ای ترین عملیات روانی تاریخ را بر ضد جمهوری اسلامی ایران تدارک دیدند شاهد بودیم که چگونه از ابزار رسانه استفاده کردند.

عابدینی با بیان اینکه آنچه که باعث شده دشمن نتواند طرحی ببندد ویژگی‌های شاخصی است که در نهاد جمهوری اسلامی قرار دارد، گفت: جمهوری اسلامی از پنج راهبرد اصلی آمریکایی‌ها از جمله تجزیه منطقه و شکل‌گیری جنگ مذهبی در منطقه غرب آسیا جلوگیری کرد. 

معاون امور استان‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: دشمنان مدعی بودند که جنگ شیعه و سنی حداقل در منطقه ما سی سال ادامه خواهد شد اما نشد، آمدند تا کمربند امنیتی برای رژیم صیهونیستی ایجاد کنند اما امروز رژیم صهیونیستی ناامن‌ترین منطقه غرب آسیا است، از جنوب گروه‌های جهادی حماس، جهاد اسلامی و دیگر گروه‌ها و از شمال حزب‌الله لبنان آنی نمی‌گذارند که امنیت در این سرزمین شکل بگیرد چرا که این غده سرطانی اگر امنیت پیدا کند تمام سلول‌های سالم منطقه ما را از بین خواهد برد. 

وی خاطرنشان کرد: دیدیم در حدود ۲ ماهی که بحران را بر کشور ما تحمیل کردند چگونه تلاش کردند تا به‌صورت روزمره ده‌ها دروغ بگویند و ادعایشان این بود که آدم‌های راستگویی هستند اما تمام اتفاقاتی که رغم زدند مبتنی بر دروغ بود.

عابدینی با اشاره به ویژگی‌های ایدئولوژیک ایرانیان در کلام بیگانگان گفت: آنچه که امروز اتفاق افتاده ثمره مجاهدت همه امت اسلامی است. 

معاون امور استان‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: دو ویژگی را در عصر تحول برای رسانه قائل هستیم که هر دو برای اصفهان صادق است و این موارد شامل عدالت‌محوری و هویت محوری است. 

وی در پایان بیان کرد: مرکز اصفهان می‌تواند در حوزه هنر، اندیشه، فقاهت، صنایع دستی، گردشگری و حکمرانی بخشی از تصویرسازی را برعهده بگیرد. 

گفتنی است در پایان از زحمات بهرام عبدالحسینی رئیس سابق صدا و سیمای مرکز اصفهان تقدیر و یوسف افشارنیا به‌عنوان مدیر کل جدید صدا و سیمای مرکز اصفهان معرفی شد. 

پایان پیام/۶۳۱۲۹/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول