اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

گلایه فرماندار میناب از کمبود آمبولانس

فرماندار ویژه میناب گفت: کمبود آمبولانس برای شهر میناب که موقعیت کانونی نسبت به مناطق پیرامونی خود دارد، یک معضل اساسی است و از مجلس انتظار داریم این مسأله را پیگیری و رفع کند.

گلایه فرماندار میناب از کمبود آمبولانس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مجید سلحشور فرماندار ویژه شهرستان میناب امروز در دیدار با رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبودها و نیازهای لازم در حوزه بهداشت و درمان شهرستان میناب اظهار کرد: شهرستان میناب تنها شهرستانی است که بیش از ۲۶۰ نقطه روستایی دارد که از این حیث شباهت خاصی به استان سیستان و بلوچستان دارد.

وی افزود : جنس همه مشکلات ما در همه حوزه ها به خصوص بهداشت درمان جنس روستایی است ، و اساسا نگاه وزارت بهداشت و سازمان برنامه و بودجه در تقسیم  منابع و امکانات درمناطق روستایی متناسب با وضعیت ما نیست و آن استاندارد های لازم و تعریف شده نسبت به جمعیت منطقه پاسخگوی نیازهای ما نمی شود.

فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: این مناطق ، مناطقی هستند که تکثر نقاط جمعیتی و روستایی بسیار زیاد است که در این حال شاید جمعیتی که در برخی از مناطق وجود دارد پاسخگوی آن استاندار تعریف شده نمی شود.

سلحشور عنوان کرد: جنس مشکلات موجود شرق هرمزگان بسیار شبیه به استان سیستان و بلوچستان است که  علیرغم همه تلاشهای متولیان امر در دانشگاه علوم پزشکی استان مردم این مناطق را بسیار آزار می دهد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب افزود: کمبود آمبولانس یک معضل لاینحل و بسیار خطرناک برای میناب است و بارها برای ما و بیماران ما  از شهرستانهای اطراف و جنوب کرمان که از میناب خدمات می گیرند مشکلاتی به وجود آمده است.

سلحشور تصریح کرد: شهرستان میناب به عنوان مرکزی که خدمات درمانی آن مختص شهرستانهایی فراتر از خودش هست که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد این نگاه در وزارت بهداشت به درستی جا نیفتاده است و میناب فقط در حد همان یک شهرستان می بینند که گاهی در تقسیم منابع وگاهی هم در تخصیص اعتبارات با مشکل مواجه می شویم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول