اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

آغاز بارش برف و باران از عصر امروز در غرب اصفهان/ افزایش دوباره غلظت آلاینده‌ها

معاون پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: از اواسط امروز با نزدیک شدن موج به مناطق غربی به تدریج افزایش ابر و بارش برف و باران در غرب و جنوب غرب استان پیش‌بینی می‌شود.

آغاز بارش برف و باران از عصر امروز در غرب اصفهان/ افزایش دوباره غلظت آلاینده‌ها

نوید حاج بابایی، معاون پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: تحلیل نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی نسبتاً پایدار تا اواسط روز شنبه بر روی استان است.

وی افزود: بر این اساس وضعیت جوی در اکثر مناطق به صورت قسمتی تا نیمه ابری در برخی مناطق مه رقیق و گاهی وزش باد ملایم پیش‌بینی می‌شود.

حاج بابایی بیان کرد: از اواسط امروز با نزدیک شدن موج به مناطق غربی به تدریج افزایش ابر و بارش برف و باران در غرب و جنوب غرب استان پیش‌بینی می‌شود.

معاون پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: فعالیت این موج به شکل افزایش ابر و بارش برف و باران تا اواسط روز یکشنبه در نیمه‌ غربی و جنوب استان و به صورت پراکنده در سایر مناطق ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در مناطق مرکزی به سبب رکود نسبی طی روزهای شنبه و یکشنبه شرایط افزایش غلظت آلاینده‌ها مهیا است. 

حاج بابایی با بیان اینکه کمینه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق به ویژه در نیمه‌ غربی استان ۲ تا ۴ درجه افزایش خواهد داشت، خاطرنشان کرد: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان ۶ و کمینه فردا صبح صفر درجه و خوروبیابانک با ۸ در جه و بویین میاندشت با منفی ۱۰ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول