اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

فرمانده کل انتظامی کشور با رئیس جمهور دیدار کرد

سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور ظهر امروز شنبه 24 دی با آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور دیدار کرد.

فرمانده کل انتظامی کشور با رئیس جمهور دیدار کرد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور ظهر امروز شنبه (24 دی) با آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور دیدار کرد.

 رئیسی در این دیدار ضمن تبریک انتصاب سردار رادان به فرماندهی کل انتظامی کشور، این انتصاب را بیانگر تعهد، کارآمدی و تجارب ارزشمند ایشان در مدیریت و هدایت نیروهای خدوم انتظامی دانست.

رئیس جمهور اظهار امیدواری کرد که مجموعه فراجا در دوره جدید با توجهات الهی، اتکا به روحیه جهادی، بهره‌گیری مطلوب از توان و ظرفیت نیروهای فداکار انتظامی و تعامل نزدیک‌تر با مردم و افکار عمومی، در مسیر تقویت و استحکام بیش از پیش امنیت اجتماعی، پیشگیری از وقوع جرم، استقرار نظم و انضباط عمومی، گسترش عدالت و اعتمادسازی در سراسر کشور حرکت کند.

رئیسی همچنین از درگاه خداوند دوام توفیقات سردار احمدرضا رادان را در انجام این وظیفه خطیر و خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران مسألت کرد و آمادگی دولت را در جهت پشتیبانی از نیروهای خدوم انتظامی کشور اعلام نمود.

سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت نیروی انتظامی کشور، توضیحاتی درباره برنامه‌ها و اهداف این مجموعه در دوره جدید ارائه کرد

به گزارش فارس رهبر انقلاب روز شنبه (17 دی ماه) در حکمی سردار احمدرضا رادان به فرماندهی انتظامی کشور منصوب فرمودند.

پایان پیام/ ت 49

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول