اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

تمامی راه های ایلام باز است/ تردد خودروها در ایلام روان و عادی است

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: عملیات برف روبی و نمک پاشی برای تردد خودرو ها توسط نیروهای راهداری در حال انجام و ترافیک در سطح جاده های استان به صورت روان و عادی است.

تمامی راه های ایلام باز است/ تردد خودروها در ایلام روان و عادی است

سید زاهدین چشمه خاور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: ۳۲ گروه تیم عملیاتی از راهداری ایلام با تعداد ۲۲۹ دستگاه ماشین آلات در کنار سایر دستگاه ها و پلیس راه در اجرای رزمایش ترافیکی زمستانی به مردم خدمات رسانی می کنند.

وی افزود: از رانندگانی که قصد عبور از راه های ارتباطی استان را دارند در خواست داریم قبل از سفر نسبت به ایمنی خودرو خود، به خصوص بخاری و برف پاک کن ها اطمینان حاصل کرده و باک وسیله نقلیه خود را نیز پر کنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: عملیات برف روبی و نمک پاشی برای تردد خودرو ها توسط نیروهای راهداری در ر حال انجام است و ترافیک در سطح جاده های استان به صورت روان و عادی است اما با توجه به بارش باران در اکثر نقاط و بارش برف در محورهای کوهستانی چون تونل آزادی و قلاجه می طلبد رانندگان با احتیاط رانندگی کنند.

پایان پیام/

 

 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول