اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

افزایش ۳.۶ درصدی تلفات حوادث رانندگی در لرستان

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان گفت: در 9 ماهه امسال 367 نفر در حوادث رانندگی جان باختند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات ۳۵۴ نفر بود، ۳.۶ درصد افزایش یافته است.

افزایش ۳.۶ درصدی تلفات حوادث رانندگی در لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم آباد، محمدرضا فارسی نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تلفات حوادث رانندگی استان طی ۹ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، حدود ۳.۶ درصد افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: طی ۹ ماهه امسال ۳۶۷ نفر به دلیل تصادفات در استان جان خود را از دست دادند، که این تعداد ۴۳ نفر حوادث درون شهری ، ۲۹۵ نفر در حوادث برون شهری و ۲۹ نفر نیز در جاده های روستایی ثبت شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان بیان داشت: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات ۳۵۴ نفر بود، ۳.۶ درصد افزایش یافته است.

فارسی نژاد با اشاره به آمار مصدومین ناشی از تصادفات در استان، گفت: در ۹ ماهه امسال ۸ هزار و ۱۴۰مورد معاینات مربوط به مصدومان تصادفات جرحی در مراکز پزشکی قانونی استان انجام شده که از این تعداد ۵ هزار و ۷۹۳ نفر مرد و ۲ هزار و ۳۴۷ نفر زن بوده اند.

وی بیان داشت: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار مراجعین تصادفات به پزشکی قانونی ۷ هزار و ۱۶۲ نفر گزارش شده بود، ۱۳.۶ درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول