اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

کاشت ۲۵۰۰ اصله نهال در روستاهای بخش مرکزی گچساران

بخشدار مرکزی گچساران گفت: افزون بر ۲ هزار و ۵۰۰ اصله نهال در ۹ روستای بخش مرکزی این شهرستان کاشته شده است.

کاشت ۲۵۰۰ اصله نهال در روستاهای بخش مرکزی گچساران

علی محمد آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: کاشت نهال مزایای متعددی دارد که از مهم ترین آنها می توان به رونق و آبادی منطقه کشت شده اشتغال زایی، درآمد، تصفیه هوا اشاره کرد.

 وی بیان کرد برای اولین بار توسط بخشداری مرکزی گچساران، دهیاران و شوراهای اسلامی پویش کاشت نهال در این شهرستان صورت گرفت.

بخشدار مرکزی گچساران تصریح کرد: تاکنون در این پویش ۲ هزار و ۵۰۰ اصله نهال در دهستان های مرکزی این شهرستان توسط بخشداری، دهیاران، گروه های جهادی، مواکب و پویش های محلی انجام شده است.

آقایی عنوان کرد: همزمان با اینکه بارندگی های خوبی در بخش مرکزی این شهرستان انجام شد، کاشت نهال در ۴ دهستان و ۹ روستای بخش مرکزی گچساران آغاز گردید.

 وی گفت: در این اقدام کاشت نهال های بادام، بنه، کل خونگ و کنار انجام شده است.

 بخشدار مرکزی گچساران خاطرنشان کرد: این نهال ها توسط خدمات شرکت نفت گچساران تهیه و در اختیار بخشداری و دهیاران و شوراهای اسلامی قرار گرفته است.

آقایی بیان کرد: تاکنون در بیش از ۳ هکتار از دهستان‌های بویراحمد گرمسیری، بی بی حکیمه، امام زاده جعفر ، لیشتر و روستاهای مارین،آرو، دژ سلیمان، بن پیر، باباکلان، بی بی حکیمه، روستای امامزاده جعفر، جنگ زدگان و ملاقون کاشت نهال انجام شده است.

 انتهای پیام/ ۸۲۰۳۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول