اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کرمانشاه رنگ برف به خود دید

کارشناس هواشناسی استان گفت: با گذر سامانه‌ای بارشی از جو منطقه‌، هم‌اکنون شاهد بارش برف در سطح استان به ویژه شهر کرمانشاه هستیم.

کرمانشاه رنگ برف به خود دید

شهناز حق‌پرست، کارشناس هواشناسی استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان، اظهار کرد: براساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی، با گذر سامانه‌ای بارشی از جو منطقه‌؛ علاوه بر افزایش دمای شبانه و ابرناکی آسمان، به تناوب سبب بارش باران و برف در سطح استان شده است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون شاهد بارش برف در سطح شهر کرمانشاه هستیم، گفت: بارش‌هابه صورت برف و باران تا صبح یکشنبه در کل استان به خصوص در نیمه جنوبی بارش باران در شهرستان‌های گیلان‌غرب، اسلام‌آباد غرب، دالاهو، کرمانشاه، کنگاور، هرسین و صحنه و بارش برف در شهرستان‌های کنگاور، سنقر، اسلام‌آباد غرب، دالاهو، کرمانشاه، صحنه و هرسین را شاهد خواهیم بود.

کارشناس هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: این شرایط سبب کندی تردد و لغزندگی جاده‌ها در سطح استان شده، در روز دوشنبه عبور موجی از جو منطقه ضمن ابرناکی آسمان ممکن است بارش‌های خفیف و پراکنده‌ای را به‌خصوص در نواحی جنوبی استان به همراه داشته باشد، همچنین در اوایل این روز پایداری نسبی جو، شرایط را برای تشکیل مه در برخی نقاط استان مهیا می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: از روز سه‌شنبه تا پایان هفته تحت تاثیر جریان‌های شمالی و استقرار شرایط نسبتا پایدار، مه صبحگاهی، کاهش دما و ماندگاری هوای سرد مهمترین پدیده جوی در سطح استان خواهد بود.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول