اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

آزادسازی ۱۰ هکتار اراضی کشاورزی در ملارد

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ملارد از آزادسازی ۱۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان ملارد خبر داد.

آزادسازی ۱۰ هکتار اراضی کشاورزی در ملارد

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، حمید احمدی سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ملارد، از تخریب ۳۲ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در روستای علی بیات شهرستان ملارد و آزادسازی ۱۰ هکتار اراضی کشاورزی خبر داد.

وی در این رابطه اظهار کرد: با دستور دادستان شهر صفادشت و در اجرای تبصره ماده ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی، ۳۲ مورد ساخت و ساز غیرمجاز مشتمل بر ۳۵ مترمربع بنا و ۲۰۰۰ مترمربع محوطه سازی تخریب شد.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ملارد ادامه داد: در اجرای این دستور یگان امداد نیروی انتظامی شهرستان، کارشناسان امور اراضی جهاد کشاورزی را همراهی کردند.

احمدی تاکید کرد: در شهرستان ملارد با توجه به وسعت اراضی و سرعت تاسف آور ساخت و ساز غیرمجاز، عدم تناسب نیرو و امکانات با حجم تغییر کاربری غیرمجاز کاملا مشهود است و حفظ و حراست از اراضی کشاورزی و باغات مگر با عزم جدی و همکاری کلیه دستگاه های ذیربط میسر نخواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: معضل دیگری که جهاد کشاورزی ملارد مکررا با آن روبروست، عدم تامین به موقع ماشین آلات مورد نیاز در اجرای آرای تخریب و تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول