اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

معیار برای فاطمه زهرا (س) خشم و رضای خدا است

امام جمعه میناب گفت: در جایگاه حضرت زهرا (س) معیارخشم و رضایت خداست.

معیار برای فاطمه زهرا (س) خشم و رضای خدا است

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه میناب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با تبریک میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و روز زن اظهار کرد: زهرا لیله القدر است و روز و شب میلاد حضرت زهرا (س) مانند شب و روز قدر است.

وی افزود: به طورعام میلاد هر کدام از معصومین (ع) شب قدر است و فرصتی برای انسان برای تأمل در شخصیت و علل رشد معنوی چهره‌های برجسته اسلام است.

خطیب جمعه میناب اضافه کرد: در جایگاه حضرت زهرا (س) معیار خشم و رضایت خداست و به همین دلیل در هر فرازی از وجود و زندگی حضرت فاطمه (س) شاهد تجلی عقلانیت و معنویت دیده می شود.

نمازگزاران مینابی درمحکومیت توهین به مرجعیت ازمصلای نمازجمعه این شهرستان تا بلواربسیج راهپیمایی کردند

 

حجت الاسلام ابراهیمی همچنین دلیل و ماهیت اصلی اهانت‌های اخیر به ساحت مرجعیت و رهبری از سوی یک رسانه فرانسوی را شکست آنان در پروژه جدایی اندازی میان ملت ایران و رهبری عنوان و خاطرنشان کرد: آنان می‌دانند دلیل شکست همه فتنه‌افروزی‌ها و دسیسه‌هایشان بر علیه ملت ایران، همانا وجود انسجام میان ملت ایران و وجود رهبری آگاه و خردمند است.

به گزارش فارس، نمازگزاران مینابی نیز همگام با مردم دیگر مناطق استان در پایان نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی، نسبت به اقدامات موهن نشریه فرانسوی هشدار و آن را محکوم کردند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول