اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

سهمیه کردستان از نهضت ملی مسکن بیش از ۸۷ هزار واحد است

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: سهمیه متقاضیان از برنامه ابلاغی نهضت ملی مسکن در کردستان را ۸۷ هزار و ۲۳۹ نفر اعلام کرد.

سهمیه کردستان از نهضت ملی مسکن بیش از ۸۷ هزار واحد است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، جهانگیر الیاسی شامگاه پنج‌شنبه در یازدهمین جلسه شورای مسکن استان کردستان اظهار کرد: سهمیه متقاضیان از برنامه ابلاغی نهضت ملی مسکن ۸۷ هزار و ۲۳۹ واحد در قالب ساخت مسکن، ساماندهی مسکن روستایی، خودمالکی و مسکن استیجاری است.

جهانگیر الیاسی اضافه کرد: در بعضی شهرها متقاضیانی که تا به حال ثبت‌نام نهضت ملی مسکن تایید نهایی نشده به دلیل عدم تکمیل نهایی مدارک توسط متقاضیان است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از ظرفیت‌های خوب استفاده از پرداخت‌های خودمالکی و نوسازی واحدهای شهری است که بتوان به رفع چالش‌های تامین مسکن در استان کمک کرد.

الیاسی برنامه ابلاغی راه و شهرسازی برای وام‌های خودمالکی طی ۴ سال را ۱۶ هزار و  ۳۲۰ واحد اعلام کرد و گفت:  از این تعداد تاکنون ۷ هزار و ۵۴۱ واحد ثبت‌نام کردند.

وی افزود: پرداخت وام‌های مسکن روستایی پتانسیل برای مهاجرت معکوس مردم به روستاهاست، در این زمینه نیز سهمیه بانک‌ها در استان مشخص و همراهی آنان را می‌طلبد.

انتهای پیام/2330/72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول