اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

مادران و همسران شهدا، اسطوره ساز و الگویی برای مادران نسل های آینده هستند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس، مادران و همسران شهید را اسطوره ساز و الگویی برای مادران نسل های آینده عنوان کرد و گفت: به پاس آنکه ایشان قدم در راه دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا گذاشتند همواره باید از خدمات آن وارستگان تقدیر و تجلیل شود.

مادران و همسران شهدا، اسطوره ساز و الگویی برای مادران نسل های آینده هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محسن ربانی زاده؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس به همراه حجت الاسلام فاطمی؛ نماینده استاندار در امور روحانیت و خادمی؛ مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری استانداری، به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، بزرگداشت روز مادر و تکریم مقام زن و تکریم با حضور در منزل شهیدان سرایداران، از شهدای والامقام واقعه تروریستی ۴ آبان ماه حرم حضرت شاهچراغ (ع) با مادر و پدر شهید سرایداران دیدار کردند.

ربانی زاده در این دیدار، ضمن تبریک و تهنیت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، از فداکاری وازخودگذشتگی شهداء، صبوری و استقامت مادران، همسران و خانواده های مکرم شهداء تجلیل کرد.

وی، ضمن قدردانی از خانواده شهیدان به ویژه مادر و همچنین همسر و فرزندان شهیدان به ضرورت ادامه راه شهداء تاکید کرد. 

   معاون استاندار افزود: بی گمان مادران و همسران شهید، اسطوره ساز و الگویی برای مادران نسل های آینده هستند زیرا آنان قدم در راه دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا گذاشتند و همواره باید از خدمات آن وارستگان تقدیر و تجلیل شود و این مهم نمی‌بایست هرگز به دست فراموشی سپرده شود.

وی تصریح کرد: روزهای صبر و تحمل این مادران وهمسران شهید که تداعی راه بانوی غمخوار اسلام ام‌البنین (س) است، باید سرمشق راه ما در ادامه مسیر باشد. 

  براساس این گزارش، در این دیدار مادر و پدر شهید سرایداران نیز به بیان خاطراتی از شهید بزرگوار پرداختند. 

   شایان ذکر است: در پایان این دیدار، از پدر و مادر شهید معظم سرایداران تقدیر به عمل آمد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول