اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

احتمال ریزش سنگ و رانش در محورهای کوهستانی/ اجرای محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران ادامه دارد

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران درحال اجرا است.

احتمال ریزش سنگ و رانش در محورهای کوهستانی/ اجرای محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های  مازندران ادامه دارد

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران امروز درباره وضعیت جاده‌های مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: درحال حاضر شاهد بارش برف خفیف در محدوده امامزاده هاشم محور هراز هستیم و در سایر محورها بارشی نداریم.

  وی با اشاره به اینکه تردد در همه محورهای استان مازندران جریان دارد، افزود: از لحاظ ترافیکی نیز شاهد تردد عادی و روان خودروها در محورهای شمال هستیم. 

رئیس پلیس راه مازندران با هشدار نسبت به احتمال ریزش سنگ و رانش کوه در جاده‌های کوهستانی، اضافه کرد: موضوع مهم پرهیز از ترددهای غیرضروری در جاده‌های کوهستانی است. 

جهان‌تاب با اعلام اینکه محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران درحال اجرا است، تصریح کرد: تردد تمامی تریلی در محور هراز کماکان ممنوع است. 

وی اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امشب و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز جمعه از محور هراز ممنوع است. 

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان، بیان کرد: محدودیت یک‌طرفه امروز در محور کندوان را درصورت افزایش بار ترافیکی خواهیم داشت که درصورت اعمال اطلاع‌رسانی می‌شود. 

جهان‌تاب یادآور شد: محدودیت یک‌طرفه محور کندوان نیز از ساعت ۱۳ روز جمعه از کرج مسدود شده و تا ساعت ۱۶ از مسیر مرزن‌آباد به طور کامل و صورت ترافیک سنگین در دستور کار قرار دارد. 

وی اظهار کرد: با توجه به برودت جوی در چند روز پیش‌رو رانندگان حتما از سالم بودن وسایل گرمایشی و همراه داشتن پتو و زنجیر چرخ و غذاهای اماده که در زمان بروز حادثه در محورهای کوهستانی استفاده کنند. 

رئیس پلیس راه مازندران در پایان گفت: توجه به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس سلامت رانندگان و خانواده‌های آنان را تضمین می‌کند. 

پایان پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول