اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

گیلان آخر هفته سرد و برفی است

به گفته مدیرکل هواشناسی گیلان هوای استان امروز و فردا نیمه ابری و در برخی مناطق بارندگی به صورت پراکنده ادامه دارد.

گیلان آخر هفته سرد و برفی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد دادرس امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هر چند بارندگی پراکنده تا دو روز آینده در گیلان ادامه دارد، یخبندان صبحگاهی نیز امروز و فردا در انتظار گیلان است.

وی با اشاره به اینکه بارش‌ها از اوایل هفته در گیلان آغاز شده است، افزود: بیشترین بارندگی تاکنون در شهرستان بندر انزلی ۱۲۳ میلیمتر و آستارا ۹۶ میلیمتر بوده و همچنین برف در گردنه اسالم به خلخال به حدود یک متر رسیده است.

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه بارندگی‌ها از روز جمعه به صورت موقت متوقف می‌شود، گفت: ارتفاع موج در دریای خزر امروز و فردا حدود دو متر است و برای فعالیت‌های دریانوردی و صید نامناسب است اما از عصر فردا به تدریج از ارتفاع موج کاسته می‌شود.

دادرس با بیان اینکه دمای فعلی رشت مرکز گیلان ۶ درجه سانتی گراد و رطوبت هوای این شهر ۹۵ درصد است، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته اسبه وونی تالش با هشت درجه زیر صفر سردترین و شهر رشت، کیاشهر، لاهیجان و بندر انزلی با ۶ درجه روی صفر گرم‌ترین مناطق استان بوده است.

پایان پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول