اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

عملیات اجرایی شبکه جمع‌آوری و خط انتقال فاضلاب محله چاهستانی‌ها آغاز شد

عملیات اجرایی شبکه جمع‌آوری و خط انتقال فاضلاب محله چاهستانی‌ها با حضور استاندار هرمزگان آغاز شد.

عملیات اجرایی شبکه جمع‌آوری و خط انتقال فاضلاب محله چاهستانی‌ها آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، در مراسمی با حضور مهدی دوستی، استاندار هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، آیین اجرای شبکه جمع‌آوری و خط انتقال فاضلاب محله چاهستانی‌ها و بلوار جمهوری اسلامی برگزار شد.

 دوستی استاندار هرمزگان در این آیین، اظهارداشت: این طرح به صورت جامع طراحی شده و بر اساس اعتبارات تعیین شده در چند بخش اجرایی می شود. 

استاندار هرمزگان این طرح  را در کنار طرح بزرگ ساماندهی فاضلاب بندرعباس برشمرد و افزود: تکمیل شبکه فاضلاب بندرعباس در فازهای مختلفی انجام می‌شود،محلات شمالی و طرفین محله چاهستانی‌ها نیز به سرعت به این طرح الحاق خواهند شد.

نماینده عالی دولت در استان، اتصال مناطق بالادست به این خط را مهم دانست و خاطرنشان کرد: اگر ما قطر لوله‌ها را بر اساس نیاز این محله در نظر می‌گرفتیم هزینه‌ها به نصف کاهش می‌یافت اما ابعاد لوله های این طرح به شکلی جامع دیده شده تا اتصال مناطق بالادست به این خط نیز ممکن باشد  

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس نیز در حاشیه این آیین ضمن ابراز خرسندی از آغاز این طرح اظهارداشت: در جلسه‌ای که حدود دو ماه پیش خدمت مردم شریف محله چاهستانی‌ها رسیدیم یکی از مطالبات اصلی مردم حل مشکل فاضلاب بود که خوشبختانه امروز با سرعت عمل مسئولان آبفا و دستور استاندار هرمزگان عملیات اجرایی آن آغاز شد. 

وی عنوان‌کرد: این طرح بسیاری از مشکلاتی که در اثر بارندگی و سرگردانی آب‌ در کوچه‌ها و محلات وجود داشت را مرتفع خواهد کرد و مردم از برکات آن استفاده خواهند کرد.

امام جمعه بندرعباس بااشاره به پیگیری استاندار درخصوص بازگشایی معابر محلات ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک بن‌بست‌ها و مشکلاتی که در حوزه محلات کم‌برخوردار وجود دارد مرتفع شوند.

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول