اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

توضیحات دبیر اجرایی تئاتر فجر در رابطه حمایت از گروه‌ها/ تلاش می‌کنیم حمایت کامل را به همه گروه‌ها اختصاص دهیم

ناظری دبیر اجرایی جشنواره تئاتر فجر گفت: تلاش می‌کنیم حمایت 60 میلیون توتانی را به‌صورت کامل به همه گروه‌ها اختصاص داده و این حداقل حمایت ما باشد.

توضیحات دبیر اجرایی تئاتر فجر در رابطه حمایت از گروه‌ها/ تلاش می‌کنیم حمایت کامل را به همه گروه‌ها اختصاص دهیم

حجت‌الله ناظری دبیر اجرایی چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر در گفت‌وگو با خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس در رابطه با بودجه حمایتی این جشنواره از گروه‌های نمایشی گفت: بودجه حمایتی مطابق با اعلام دبیرخانه 60 میلیون تومان است که تلاش می‌کنیم این عدد را به‌صورت کامل به همه گروه‌ها اختصاص داده و این حداقل حمایت ما باشد.

وی در رابطه با انصراف برخی گروه‌های تئاتری از جشنواره به دلیل کمی مبلغ حمایتی اظهار کرد: این دلایل بعضاً بهانه انصراف است وگرنه تعدادی از گروه‌ها که به این دلیل از جشنواره انصراف دادند اعلام شد که امکان حمایت بیشتر هم وجود دارد.

ناظری در پایان و با اشاره به میزان حمایت و مبلغ ورودی به گروه‌هایی که از دیگر جشنواره‌ها به تئاتر فجر راه پیدا کردند خاطرنشان کرد: مبلغ ورودی به جشنواره به این گروه‌ها نیز تعلق می‌گیرد اما به دلیل این‌که این گروه‌ها قبلاً از جشنواره دیگری دریافتی داشتند و کارشان جلوتر از دیگر گروه‌ها است میزان این مبلغ کمتر است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول