اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

رفتار کارکنان دستگاه قضایی با مردم ارزیابی می‌شود

رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: نحوه برخورد مناسب کارکنان دستگاه قضایی با مراجعان، تسریع در امور و گره‌گشایی در روند رسیدگی به پرونده‌های قضایی مردم ارزیابی می‌شود.

رفتار کارکنان دستگاه قضایی با مردم ارزیابی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدجعفر عبداللهی، رئیس کل دادگستری استان سمنان از انجام 26 هزار و 507 مورد ملاقات مردمی توسط مقامات قضایی استان در 9 ماه ابتدای سال خبر داد و افزود: بنا به تأکید رئیس قوه قضائیه مبنی بر برقراری ارتباط مستحکم و پایدار با شهروندان و در اجرای سیاست‌های سند تحول و تعالی قضایی، از ابتدای سال 1401 تا پایان آذرماه، 26 هزار و 507 مورد ملاقات مردمی توسط مقامات قضایی استان انجام گرفته است.

وی اظهار کرد: حفظ کرامت مراجعان و خدمت‌رسانی بدون منت به مردم، رسالت دستگاه قضایی استان است و با برنامه‌ریزی مدون انجام‌شده، ادامه رویکرد گفت‌وگوی چهره به چهره و بدون واسطه با مردم در سراسر استان تداوم خواهد داشت.

رئیس کل دادگستری استان سمنان اضافه کرد: از گفت‌وگوهای مردمی نتیجه‌محور، دو هزار و 48 مورد گفت‌وگو توسط اینجانب و 24 هزار و 459 مورد دیگر به همت مسؤولان قضایی مرکز استان، رؤسا و دادستان‌های عمومی و انقلاب حوزه‌های قضایی سراسر استان سمنان انجام شده است.

عبداللهی به امور مورد توجه در مطالبات مردمی اشاره و عنوان کرد: در ملاقات‌های مردمی، نقاط ضعف و قوت عملکرد کارکنان قضایی و اداری استان از نحوه برخورد مناسب با مراجعان، تا تسریع و گره‌گشایی در روند رسیدگی به پرونده‌های قضایی آنان پیگیری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ملاقات‌های مردمی در دستگاه قضایی استان سمنان به‌صورت نوبت‌دهی قبلی با مراجعه به سامانه نوبت‌دهی قضایی در تارنمای دادگستری کل استان سمنان به نشانی dadgostari-sm.eadl.ir  با تعیین آخرین وقت مجاز توسط مراجعان اقدام و قبل از برگزاری ملاقات با برقراری ارتباط تلفنی با مردم نحوه انجام ملاقات مشخص و همچنین امکان ارائه مطالب شهروندان ارجمند در بستر فضای مجازی در صفحه روبیکا و کانال ایتا به نشانی abdolahi_dadsm فراهم شده است.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول