اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

برگزاری رزمایش مشترک نظامی قزاقستان و هند

وزارت دفاع قزاقستان از برگزاری تمرینات مشترک نظامیان این کشور و هند تحت عنوان «قز-هند» خبر داد.

برگزاری رزمایش مشترک نظامی قزاقستان و هند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، وزارت دفاع قزاقستان در مورد برگزاری تمرینات مشترک نظامیان این کشور و هند تحت عنوان «قز-هند»، خبر داد.

وزارت دفاع قزاقستان با اعلام این مطلب گفت که از طرف «آستانه» در این رزمایش نظامیان ستاد منطقه‌ای «جنوب» این کشور شرکت کردند.

طی این تمرینات مشترک نظامی که ظرف 2 هفته در هند برگزار شد، عناصر مختلف عملیات رزمی با عبور از محلی ناآشنا و بسیار دشوار تمرین کردند.

نظامیان قزاق و هندی در کلاس‌های آموزش مهندسی و ساپر شرکت و در آنجا توانستند با نمونه‌هایی از مواد منفرجه دست‌ساز، تله‌های انفجاری و سایر مواد منفرجه آشنا شوند. همچنین کلاس نمایشی برای انجام گشت‌زنی و ساماندهی کمین، تشکیل شد.

تاکید برگزارکنندگان این رزمایش نظامی بر قوانین جهت‌گیری و بقا در شرایط خاص طبیعی و اقلیمی بود. لذا، در طی گذر از مرحله اصلی، پرسنل نظامی دو کشور به انجام وظایف آموزش رزمی در جنگ پرداختند.

علاوه بر این، مسابقات استقامتی برای نظامیان به ویژه طی کردن مسافت 6 کیلومتری در زمین ناهموار با سلاح و تجهیزات به وزن 10 کیلوگرم برگزار شد که در نتیجه آن «آلدیار محمدی اف»، گروهبان ارشد قزاق  برنده شد.

پایان پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول