اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

تکمیل سرداب امام حسین (ع) سرعت گرفت/ نصب روشنایی در حرم حضرت عباس(ع)+عکس

سرداب امام حسین علیه‌السلام حرم حضرت عباس علیه‌السلام در حال تکمیل است و خادمان این آستان در حال نصب روشنایی در این بخش از حرم هستند.

تکمیل سرداب امام حسین (ع) سرعت گرفت/ نصب روشنایی در حرم حضرت عباس(ع)+عکس

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، سرداب امام حسین علیه‌السلام در حرم خضرت عباس علیه‌السلام در حال ساخت است و این صحن با مساحتی بالغ بر یک هزار مترمربع برای میزبانی از زائران آماده می‌شود.

سرداب امام حسین علیه‌السلام در حرم عباسی بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد که البته خادمان این آستان در حال نصب روشنایی در این سرداب هستند.

به گفته یکی از مسؤولان حرم سقای دشت کربلا، ۳۲ لوستر با روکش آب طلا و کریستال مرغوب در این سرداب نصب می‌شود که این لوسترها ۲۳، ۱۹ و ۱۵ شعله هستند و با نصب روشنایی در این بخش، تکمیل و افتتاح سرداب سرعت می‌گیرد و تا پایان امسال این سرداب آماده تشرف زائران خواهد شد.

در ادامه تصاویری از روند نصب روشنایی در سرداب امام حسین علیه‌السلام حرم حضرت عباس علیه‌السلام را با طول ۶۶ متر و عرض ۱۴ مترمربع را مشاهده می‌کنید:

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول