اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

نجات بیش از ۱۳۰ سرنشین خودرو توسط امدادگران در محور اندیکا -بازفت

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اندیکا از امدادرسانی به بیش از ۱۳۰ سرنشین خودرو در محور اندیکا_بازفت بر اثر بارش شدید برف خبر داد.

نجات بیش از ۱۳۰ سرنشین خودرو توسط امدادگران در محور اندیکا -بازفت

ایمان نوروزی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اندیکا صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیکا، اظهار کرد: بر اثر ریزش کوه و ایجاد بهمن در منطقه مورهره، تیم عملیات امداد و نجات کوهستان این جمعیت به منظور امدادرسانی به منطقه اعزام شد.

وی افزود: ساعت ۱۶ دیروز گزارش تلفنی به پایگاه امداد و نجات امام جواد (ع)مبنی بر گرفتار شدن ۲۵ خودرو بر اثر ریزش کوه و جاری شدن بهمن در محور اندیکا_ بازفت واصل شد.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اندیکا بیان کرد: نجاتگران این جمعیت پس از ۴ ساعت عملیات توانستند خودروهای گرفتار در برف را رها سازی ومتاثرین را  به محل امن منتقل کنند.

نوروزی تصریح کرد؛ پس از انجام عملیات رها سازی و انتقال عزیزان گرفتار شده به محل امن، ۱۳۰سرنشین خودروهای گرفتار شده اقلام زیستی و بسته های۷۲ ساعته مواد غذایی نیز دریافت کردند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول