اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

برنامه اصلی سایپا جام حذفی نیست

مربی تیم فوتبال سایپا گفت: برنامه استراتژیک سایپا جام حذفی نیست و هدف ما صعود به لیگ‌ برتر است.

برنامه اصلی سایپا جام حذفی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی حسینی‌نسب‌ مربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری قبل از دیدار با سپاهان اظهار داشت: بازی جام حذفی شرایط خاص خود را دارد، سپاهان یکی از تیم‌های خوب ایران و آسیا است، بازیکنان خوبی دارد، سپاهان سازمان قوی‌‌ای دارد، به خاطر حضور در ذوب‌آهن شناخت خوبی از سپاهان دارم.

وی افزود: برنامه استراتژیک سایپا جام حذفی نیست و هدف ما صعود به لیگ‌ برتر است، بازیکنان جوانی با خود به اصفهان آوردیم، بازیکنانی در لیگ یک بیشتر بازی کردند را در اختیار نداریم اما بازی فردا برای سپاهان ساده نخواهد بود.

حسینی‌نسب در خصوص وضعیت خط دفاعی خوب تیمش که در بازی فردا حضور نخواهند داشت، خاطرنشان کرد: بازیکنان خط دفاعی ما تغییر خواهند کرد اما شخصا اعتقادی به تیم دوم یا سوم نداریم، همه بازیکنان تیم شرایط یکسان دارند، ما در لیگ یک در خط دفاعی عملکرد خوبی داشتیم و بازیکنان با تجربه‌ای داریم که فردا در کنار ما حضور ندارند.

مربی تیم فوتبال سایپا در پاسخ به سوالی که آیا حذف شمس‌آذر تاثیری در تصمیم ساپیا برای استفاده از تیم دوم خود دارد، گفت: ما از ابتدا نیز تصمیمی برای حضور قدرتمند در جام حذفی نداشتیم، ما به این بازی به عنوان یک بازی تدارکاتی خوب برای بازیکنانی که کمتر بازی کردند نگاه می‌کنیم.

وی در پایان گفت: خوشحالیم با تیمی بازی داریم که از هر نظر سازمان‌دهی خوبی را دارد، امیدوارم سپاهان دوباره به آسیا برگردد د نتایج خوبی را کسب کند، در لیگ هم عملکرد خوبی دارند و فکر می‌کنم مربی این تیم نیاز به زمان دارد تا به شرایط بهتری نیز دست یابد.

پایان پیام/۳۶۴۹/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول