اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

«آرگو» به هلال احمر دنا پیوست+تصاویر و فیلم

خودروی آرگو مجهز به تجهیزات کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان دنا پیوست.

«آرگو» به هلال احمر دنا پیوست+تصاویر و فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از سی سخت، خودروی آرگو مجهز به تجهیزات کوهستان به جمعیت هلال احمر شهرستان دنا  پیوست.

داریوش محسنی رئیس هلال احمر دنا به فارس گفت: خودروی آرگو قابلیت استفاده در کوهستان‌های صعب العبور، رودخانه ها، باتلاق ها  و شن را دارد که جهت تسریع در عملیات‌های امدادی با رایزنی های فراوان به تجهیزات خودرویی جمعیت هلال احمر شهرستان دنا اضافه شد.

محسنی با بیان اینکه این خودروهای چند منظوره قابلیت استفاده در مناطق صعب‌العبور را دارند، در تشریح نحوه فعالیت این خودروها گفت: این خودروهای امدادی اگر در موقعیت سیلاب قرار بگیرند با تغییر وضعیت چرخ‌ها همانند یک قایق عمل کرده و در هنگام حضور در باتلاق چرخ‌های آن زنجیر و عاج‌دار می‌شود که برای انجام عملیات در شرایط باتلاقی بسیار مناسب است.

محسنی تصریح کرد: این خودروی نجات می‌تواند در شرایط بسیار سخت به عنوان خودرو چند منظوره در بدترین شرایط رودخانه‌ای،‌کوهستان و جاده‌های سنگلاخی و در نهایت در برف و کولاک با قدرت مانند یک نفربر عمل کند.

وی با بیان اینکه این خودروها برای استفاده در مناطق صعب‌العبور و کوهستانی بسیار مناسب هستند گفت: این خودروها ظرفیت حمل یک یا دو مصدوم به همراه دو نفر نیروی امدادی را دارند.

به گزارش فارس؛ شهرستان دنا و شهر سی‌سخت مرکز این شهرستان در سال‌های اخیر حوادث و بحران های زیادی از جمله سقوط هواپیما با ۶۶ خدمه و همچنین زلزله مهیب سال 99 را پشت سر گذاشته و یکی از شهرستان‌های بحران خیز در جنوب کشور به شمار می‌رود.


انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول