اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

دمای هوای خراسان‌شمالی تا ۱۸ درجه زیر صفر کاهش می‌یابد

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی گفت: هفته جاری دمای هوا در مناطق مختلف استان به میزان محسوس کاهش می یابد و مردم دمای منهای ۱۷ تا منهای ۱۸ درجه سانتیگراد را تجربه می‌کنند.

دمای هوای خراسان‌شمالی تا ۱۸ درجه زیر صفر کاهش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز هادی شیرازی، کارشناس پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: شب گذشته در تمامی ایستگاه‌های هواشناسی استان، دمای زیر صفر ثبت شده است و پیش بینی می‌شود که سرمای هوا تا پایان هفته تداوم دارد.

وی گفت: در شبانه روز گذشته کوسه در شهرستان شیروان با کمینه دمای ۱۲.۳ درجه سانتیگراد سردترین و صفی آباد شهرستان اسفراین با بیشینه دمای ۹.۵ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان گزارش شده است.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌شمالی افزود: در این مدت کمینه دمای بجنورد مرکز استان منهای ۴.۵ درجه و بیشینه دمای آن ۲ درجه سانتیگراد ثبت شده است.

شیرازی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود دمای هوای بجنورد فردا در سردترین ساعات به منهای ۱۱ تا منهای ۱۳ درجه سانتیگراد کاهش یابد.

این کارشناس مسئول درباره میزان بارندگی در شبانه روز گذشته گفت: در این مدت بیشترین میزان آب حاصل از برف در ایستگاه آبچور شهرستان بجنورد به میزان ۱۰.۷ میلیمتر ثبت شده است و میزان آب حاصل از برف در بجنورد هم ۳.۲ میلیمتر گزارش شده است.

وی بیان داشت: هفته جاری دمای هوا در مناطق مختلف استان به میزان محسوس کاهش می‌یابد و مردم استان دمای منهای ۱۷ تا منهای ۱۸ درجه سانتیگراد را تجربه می‌کنند.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول