اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

15 عملیات مقاومت فلسطین فقط طی 24 ساعت در کرانه باختری و قدس

منابع رسانه‌ای از انجام 15 عملیات مقاومت فلسطین طی فقط 24 ساعت اخیر در کرانه باختری و قدس اشغالی علیه نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست خبر دادند.

15 عملیات مقاومت فلسطین فقط طی 24 ساعت در کرانه باختری و قدس

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، عملیات‌های مقاومت در کرانه باختری و قدس اشغالی علیه نیروهای رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان طی ۲۴ ساعت اخیر نیز ادامه یافت.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین موسوم به «معطی» طی گزارشی اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت اخیر، ۱۵ عملیات مقاومتی در کرانه باختری و بیت المقدس را رصد کرده که مهم‌ترین آنها سه عملیات تیراندازی، انهدام خودروهای شهرک‌نشینان و درگیری در ۱۰ نقطه از جمله قدس، رام‌الله، طوباس، قلقیلیه، جنین، بیت لحم والخلیل است.

بر این اساس، در جریان عملیات فلسطینی‌ها در شهرک الزبابده در جنین، رزمندگان مقاومت به سمت نیروهای اشغالگر تیراندازی کردند و با آنها درگیر شدند. این درگیری و تیراندازی با اشغالگران در شهرک «عقابا» در طوباس نیز روی داد. اشغالگران صهیونیست در شهرک صهیونیست‌نشین «کرمی تسور» در الخلیل نیز هدف تیراندازی قرار گرفتند. 

بنا بر این گزارش، جوانان فلسطین، تجاوز شهرک‌نشینان صهیونیست در شهرک «عزون» در شرق «قلقیلیه» را نیز مهار کردند و خودروهای آنها را واژگون کردند. 

مرکز اطلاع‌رسانی معطی، نوشت که در طول سال ۲۰۲۲، ۳۱ صهیونیست که اغلب آن‌ها نظامی بودند کشته شدند و  ۵۲۵ نفر دیگر زخمی شدند. در طول این سال، بیش از ۱۲ هزار و ۱۸۸ عملیات مقاومتی از جمله ۸۴۸ تیراندازی، ۳۷ عملیات با چاقو تلاش برای برای حمله با چاقو، ۱۸ عملیات زیرگیری یا تلاش برای آن و دو انفجار همزمان علیه اشغالگران صهیونیست انجام شد. 

اطلاعات و داده‌های رسمی رژیم موقت صهیونیستی نشان می‌دهد که از ماه مارس سال گذشته، درخواست صهیونیستها برای صدور مجوز حمل سلاح، به شدت افزایش پیدا کرده است.

مجله صهیونیستی «یسرائیل-۱۲» گزارش داد، از زمان آغاز موج عملیاتهای استشهادی جوانان فلسطینی در مارس گذشته، ۳۵ هزار اسرائیلی درخواست مجوز حمل سلاح داده‌اند. این در حالی است که بین سالهای ۲۰۱۶-۲۰۲۰ سالانه ۱۰ هزار نفر درخواست مجوز داده بودند.

پایان پیام/ص/ ت 11

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول