اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

همه محورهای مواصلاتی خراسان‌شمالی باز است/ بارش برف در تمامی جاده‌های استان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از بارش برف در تمامی محورهای استان و باز بودن همه راه‌های مواصلاتی خبر داد.

همه محورهای مواصلاتی خراسان‌شمالی باز است/ بارش برف در تمامی جاده‌های استان

محمد مشتری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد، با اشاره به باز بودن همه محورهای مواصلاتی خراسان شمالی، اظهار کرد: با توجه به بررسی نقشه های پیش بینی هواشناسی، شدت بارش برف از ساعت ۱۸ تا ۲۳ امروز در همه شهرستان ها افزایش می یابد و برودت هوا و احتمال یخ زدگی سطح جاده ها در روز آینده از ساعت صفر بامداد تا ۶ صبح، کولاک شدید در گردنه های اسدلی و امین ا... پیش بینی می شود.

وی گفت: با توجه به کاهش محسوس دما در روزهای پیش رو به رانندگان توصیه می شود هنگام بارش برف، فاصله طولی ایمن را رعایت و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی با تاکید بر این که کاربران جاده ای از تردد غیر ضرور در راه های روستایی کوهستانی به ویژه در ساعات پایانی روز خودداری کنند، افزود: رانندگان باید با توجه به کاهش محسوس دما، تجهیزات زمستانی مخصوصا زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی به همراه داشته باشند.

مشتری به آمادگی ۲۵ راهدارخانه شامل ۱۷ راهدارخانه ثابت و ۸ راهدارخانه فصلی و ۲۵۴ راهدار در طرح زمستانی امسال در خراسان شمالی اشاره و اضافه کرد: کاربران جاده ای می توانند قبل از سفر از آخرین وضیعت جاده های استان از طریق سامانه گویای ۱۴۱ باخبر شوند.

پایان پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول