اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل آب منطقه‌ای: مسئولان چهارمحال و بختیاری هیچ مذاکره‌ای در خصوص «بهشت آباد» نداشته‌اند

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بهشت آباد، در دستور کار وزارت نیرو نیست، گفت: متولیان استان هیچ نشست و مذاکره‌ای در این خصوص نداشته‌اند.

مدیرعامل آب منطقه‌ای: مسئولان چهارمحال و بختیاری هیچ مذاکره‌ای در خصوص «بهشت آباد» نداشته‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط‌عمومی شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان با اشاره به اینکه  بهشت آباد، در دستور کار وزارت نیرو نیست، گفت: متولیان استان هیچ نشست و مذاکره‌ای در این خصوص نداشته‌اند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری ادامه داد: وزارت نیرو متولی تأمین و انتقال آب در کشور است و پس از انجام مطالعات لازم و اخذ مجوزات قانونی نسبت به آغاز عملیات اجرایی طرح‌های توسعه منابع آب تصمیم‌گیری می‌کند.

وی افزود: از جمله مهمترین مجوزهای ضروری برای اجرای طرح‌های انتقال آب مجوز زیست‌محیطی است که توسط سازمان حفاظت محیط زیست صادر می‌شود.

کریمی اضافه کرد: در خصوص طرح بهشت‌آباد باید گفته شود که در حال حاضر و پس از گذشت قریب به  یک دهه از شروع بررسی‌ها در سازمان محیط زیست تاکنون مجوز زیست‌محیطی برای این طرح صادر نشده است.

وی توضیح داد: از این رو عملیات اجرایی طرح تونل انتقال آب بهشت‌آباد به دلیل الزام قانونی کارفرما جهت شروع عملیات اجرایی به اخذ مجوزات لازم متوقف است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: از دیرباز موضوع انتقال آب بهشت‌آباد توسط عده‌ای مطرح و مورد بهره‌برداری سوء  قرارگرفته است و خاطر مردم استان  را آزرده کرده و هرگز نیز محقق نشده است.

وی تاکید کرد: برای موضوع طرح بهشت‌آباد هیچ  نشست یا توافقی توسط متولیان استان صورت نگرفته است و این موضوع تکذیب می‌شود.

پایان پیام/68024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول