اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

ابراز انزجار طلاب رودانی از اقدام نشریه فرانسوی در توهین به مرجعیت

طلاب حوزه علمیه حضرت ولیعصر «عج» رودان در محکومیت اقدام شنیع و مذبوحانه نشریه صهیونیستی فرانسه در توهین به مقام شامخ مرجعیت و ولایت به یاوه گویی های این نشریه هتاک و دولت فرانسه پاسخ قاطعانه دادند.

ابراز انزجار طلاب رودانی از اقدام نشریه فرانسوی در توهین به مرجعیت

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، حجت‌الاسلام مهدی دری امام جمعه رودان در نشست بصیرتی طلاب حوزه علمیه حضرت ولیعصر عج رودان با اشاره به اهانت مجله شارلی ابدو به رهبر معظم انقلاب، گفت: اهانت روش انسان‌های بی‌منطق و انسان‌های دست خالی و نشان از نهایت عصبانیت است. 

دری خاطر نشان ساخت: متأسفانه یکی از نشریات فرانسوی که سابقه‌ای سخیف و ید طولایی در اهانت به پیامبر اکرم (ص) و مقدسات اسلام و بزرگان دین دارد به بهانه اینکه مردم و نشریات ما آزادند، زشت‌ترین اعمال را در قالب کاریکاتور نسبت به بزرگان دین، رهبری، مراجع و مقدسات ما مرتکب شده است.

وی با اعلام انزجار شدید از هتک حرمت نشریه فرانسوی به رهبری انقلاب، گفت: ما انزجار شدید خود را از این کاریکاتورهایی که این روزها در فضای مجازی منتشر شد اعلام می‌کنیم و به آن‌ها می‌گوئیم با این کارها، شما نفرت مسلمانان و شیعیان را از خودتان بیشتر می‌کنید.

امام جمعه رودان تصریح کرد: اقدام موهن و نابخردانه نشریه مبتذل فرانسوی به مرجعیت دینی و اسلامی، رسواکننده چهره مخدوش و کریه غرب و نمایانگر پوشالی بودن آزادی ادعایی آنهاست.

در این نشست طلاب رودانی ضمن محکومیت شدید این اقدام تأسف‌بار و منزجرکننده خواهان برخورد جدی و قاطع دستگاه‌های متولی و محکومیت این اقدام توسط انسان‌های آزاده و ادیان الهی، مجامع و گروه‌های حقوق بشری، نهادهای مذهبی شدند.

آنها با سر دادن شعار ای رهبر آزاده آماده ایم آماده پشتیبانی خود را از ولایت فقیه نشان دادند.

پایان پیام/۸۸۰۵۹

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول