اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

ساکنان ۱۱ روستای شیروان به شبکه اینترنت پر سرعت خانگی متصل شدند

مدیر مخابرات خراسان‌شمالی گفت: با اجرای شبکه فیبرنوری و نصب تجهیزات و اختصاص پهنای باند بیش از ۱۰۰ مگابایت، شبکه اینترنت پرسرعت خانگی مخابرات در ۱۱ روستای دیگر از توابع شهرستان شیروان به بهره برداری رسید.

ساکنان ۱۱ روستای شیروان به شبکه اینترنت پر سرعت خانگی متصل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز رسول علی اصغرپور مدیر مخابرات خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: با اجرای شبکه فیبرنوری و نصب تجهیزات و اختصاص پهنای باند بیش از ۱۰۰ مگابایت، شبکه اینترنت پرسرعت خانگی مخابرات در ۱۱ روستای دیگر از توابع شهرستان شیروان به بهره برداری رسید.

وی گفت: علی‌رغم همه مشکلات اعتباری و مالی، مخابرات خراسان‌شمالی در راستای مسئولیت اجتماعی خود و بهره‌مندی هم استانی‌های شریف از خدمات با کیفیت، با استفاده از پتانسیل و ظرفیت‌های موجود و سرمایه گذاری لازم نسبت به راه‌اندازی اینترنت پرسرعت بر بستر فیبر نوری در روستاهای قلعه حسن، برزلان، اوغاز، کوسه، زیدر،  ملاباقر، تنسوان، رزمغان، عبدآباد، قولانلو و توکور اقدام کرده است.

مدیر شرکت مخابرات خراسان‌شمالی افزود: با راه‌اندازی امکانات فنی دیتا در این مراکز، ساکنین این روستا می‌توانند با شماره گیری سامانه ۲۰۲۰ نسبت به درخواست و ثبت نام اقدام نموده و از اینترنت خانگی (ADSL) استفاده کنند.

وی همچنین یادآور شد: در فاز بعدی و تا پایان سال جاری تعداد ۵ روستای دیگر از توابع این شهرستان به اینترنت پرسرعت خانگی مجهز خواهد شد.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول