اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

پس از 8 سال معطلی، مجتمع فرهنگی بافق در سفر رئیسی به یزد افتتاح می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و هنری را رویکرد جدی این سازمان دانست و گفت:‌ مجتمع فرهنگی هنری وحشی بافقی بعد از هشت سال معطلی، تکمیل شده و در سفر هیأت دولت سیزدهم در بافق افتتاح می‌شود.

پس از 8 سال معطلی، مجتمع فرهنگی بافق در سفر رئیسی به یزد افتتاح می  شود

احسان عابدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از این استان، با اشاره به اهمیت سفر دوم رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت سیزدهم به استان یزد، اظهار کرد:‌ در جریان سفر هیأت دولت به این استان قرار است مجتمع فرهنگی هنری وحشی بافقی در شهر بافق به بهره برداری برسد.

وی افزود: این مجتمع دارای یک هزار زیربنا بوده و از سال ۹۳ تاکنون بلاتکلیف رها شده بود و در دولت سیزدهم با پیگیری های انجام شده و تأمین مالی که از جمله مصوبات دور اول سفر رئیس جهور به استان یزد بود، تکمیل و در همین هفته تقدیم مردم بافق می‌شود.

عابدی با بیان این‌که مجتمع فرهنگی وحشی بافقی این شهرستان دارای فضاهای آموزشی، کارگاهی و فرهنگی مختلف است، گفت: طراحی و ساخت پلاتو تئاتر از دیگر ویژگی‌های این پروژه فرهنگی هنری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی و هنری لازم در نقاط مختلف استان را یکی از رویکردهای جدی این اداره کل دانست و بیان کرد:‌ سعی داریم با جذب اعتبارات لازم و همچنین مشارکت خیرین به لحاظ کمی و کیفی شرایط لازم را برای توانمندسازی بیش از پیش هنرمندان در شهرستان های مختلف فراهم کنیم.

پایان پایام /الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول