اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

پیگیری روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در ۳ شهرستان‌ آذربایجان‌غربی/ لزوم شتاب بخشی در اجرا

مددیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی بر لزوم شتاب بخشی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد و گفت: روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در ۳ شهرستان‌ پیرانشهر، مهاباد و اشنویه پیگیری می‌شود.

پیگیری روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در ۳ شهرستان‌ آذربایجان‌غربی/ لزوم شتاب بخشی در اجرا

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سید محسن حمزه‌لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در اظهار داشت: سهمیه شهرستان مهاباد از طرح نهضت ملی مسکن ساخت ١٣ هزار و ٧۴۴واحد مسکونی است که متقاضیان ثبت‌نامی‌ نهضت ملی مسکن در شهرستان مهاباد ۲۲ هزار خانوار است که از این تعداد ۲ هزار و ۲۰۰ خانوار واجد شرایط شناخته شده‌اند. 

وی با اعلام اینکه مشکلی از بابت تهیه زمین و ساخت مسکن در شهرستان مهاباد وجود ندارد، افزود: همکاری شهرداری و شورای شهر در پیشبرد طرح‌های نهضت ملی مسکن و تسهیل در صدور مجوزها ضروری است. 

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان پیرانشهر تصریح کرد: سهمیه شهرستان پیرانشهر از اجرای طرح نهضت ملی مسکن ساخت ۶ هزار و ۸۱۵ واحد است و تاکنون پنج هزار و ۱۷۲ نفر از شهرستان پیرانشهر برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده که یک هزار و ۳۵۰ نفر تاکنون واجد شرایط نهایی شناخته شدند.

حمزه‌لو با اشاره به طرح‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان اشنویه گفت: احداث ۴ هزار واحد، سهم شهرستان اشنویه از طرح نهضت ملی مسکن است و اراضی مورد نیاز برای اجرای این طرح فراهم است.

این مقام مسوول عنوان کرد: ٣ هزار و ۸۶۷ نفر ثبت‌نامی در شهرستان اشنویه وجود دارد که یک هزار و ۱۳۴ نفر واجد شرایط بوده‌اند.

وی ادامه داد: تامین اراضی مورد نیاز برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن و تسهیل در صدور مجوز از مسائل مورد تاکید برای اجرا توسط شهرداری بود و همچنین راه و شهرسازی تامین زمین با کاربری‌های خدماتی در شهرستان اشنویه را مورد بررسی قرار داد.

خاطرنشان می‌‌شودد روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان‌های پیرانشهر، مهاباد و اشنویه با حضور مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی و مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای  استانداری بررسی و بر لزوم شتاب بخشی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکید شد.

تاکید بر هماهنگی، نظارت و کنترل و حمایت از سازندگان و بسیج همه منابع برای تحقق طرح نهضت ملی مسکن از مهم‌ترین موضوع‌های مطرح شده در این جلسه بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول