اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

توبیخ مدیران شهری به دلیل عدم برف روبی مناسب

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: نیروهای خدمات شهری به صورت شبانه روزی در حال کار هستند اما شهرداری نیز در خصوص برخی از عدم رسیدگی‌های به موقع در حوزه برف‌روبی مأموران را توبیخ کرده است.

توبیخ مدیران شهری به دلیل عدم برف روبی مناسب

به گزارش فارس، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به جزئیات جلسه غیر علنی امروز شورای شهر تهران گفت: برنامه چهارم توسعه شهری در حال تدوین است و کمیسیون‌های شش گانه شورای شهر در جلسه امروز به جمع بندی این برنامه می‌پردازند.

وی با بیان اینکه در برنامه چهارم درباره ۵ موضوع اصلی شهر جمع بندی‌های خود را انجام داده‌ایم گفت: حمل و نقل ترافیک، محیط زیست و آلودگی هوا، ایمنی شهری و بافت فرسوده، مسائل فرهنگی و اجتماعی و نظام مدیریت شهری و هوشمندسازی جز پنج موضوع اصلی و رویکرد شهری است و کمیسیون‌های شش گانه شورا متناسب با همین پنج اولویت برنامه‌های خود را می‌نویسند.

نادعلی تصریح کرد: این بار به جای آنکه برنامه روتین نوشته شود به صورت چالش محور برنامه‌های توسعه شهر نوشته می‌شوند تا در زمان چهارساله مشکلات حل شوند.

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به برنامه مدیریت شهری برای حل معضل آلودگی هوای پایتخت گفت: شهرداری تهران متناسب با آلودگی هوا توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی را در دستور کار قرار داده است.

نادعلی با اشاره به ترک فعل‌هایی که در حوزه برف‌روبی رخ داده است گفت: نیروهای خدمات شهری به صورت شبانه روزی در حال کار هستند و ما به عنوان نمایندگان مردم دارای جایگاه نظارتی هستیم اما شهرداری نیز در خصوص برخی از عدم رسیدگی‌های به موقع در حوزه برف‌روبی مأموران را توبیخ کرده است باید توجه داشت هرکجا ترک فعلی صورت می‌گیرد برخوردهای قانونی انجام می‌شود که این برخوردها مورد توجه و حمایت شورای شهر است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول