اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

1700 تن جو برای دام‌های عشایر آرادان تأمین شد

یک هزار و ۷۰۰ تن جو برای دام‌های عشایر منطقه آرادان با مهلت بازپرداخت ۶ ماهه تأمین شد.

1700 تن جو برای دام‌های عشایر آرادان تأمین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در پنجاه و سومین برنامه ارتباط مردمی، کاروان خدمت و ملاقات چهره به چهره جمعی از مدیران کل ستادی و اجرایی استان به همراه مدیران شهرستانی با مردم روستاهای شهرستان آرادان دیدار کرد.

برنامه کاروان خدمت که در آن دسترسی به مدیران و مسؤولان بسیار آسان شده است، از برکات نظام جمهوری اسلامی است و شاهدیم که استاندار و مدیران کل استان سمنان به دور از آسایش و مستمر در حال تلاش برای گره‌گشایی و رفع مشکلات مردم هستند.

نظام جمهوری اسلامی برکات بسیار مطلوبی به‌ویژه برای روستاها به همراه داشته است و همه بر وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی واقف هستند؛ اما پیگیری‌ها و تلاش‌ها در حال انجام است.

در این دیدارها، گفته شد که مردم آثار و برکات دستور صریح استاندار سمنان در خصوص رسیدگی به مشکلات را به‌زودی مشاهده خواهند کرد و همه در تلاش هستند تا کمبودها و کاستی‌هایی که از گذشته به امروز به ارث رسیده را پیگیری، رسیدگی و برطرف کنند.

در ادامه تأکید شد که مباحث مرتبط با راه دسترسی، آسفالت معابر، آب‌رسانی شرب و سایر موارد روستای سرآبرود پیگیری و برطرف خواهد شد و بالغ بر یک هزار و ۷۰۰ تن جو برای دام‌های عشایر منطقه آرادان با مهلت بازپرداخت ۶ ماهه اخذ شده است.

در ادامه تصریح شد که در شرایط اقتصادی سخت کشور، تخصیص اعتبار برای تکمیل و بهره‌برداری پروژه‌های گرمسار و آرادان انجام شده است و پیگیری مطالبات مطرح‌شده از سوی دهیار و اعضای شورای اسلامی روسای حسین‌آباد کردها آرادان انجام خواهد شد.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول