اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

رفع محرومیت از چهره محله «آقاجان» کرمانشاه در دستور کار استاندار

استاندار کرمانشاه در نشستی معضلات ریشه‌دار محله حاشیه‌نشین و محروم «آقاجان» را بررسی و تأکید جدی بر سرعت اجرایی شدن مصوبات این جلسه داشت.

رفع محرومیت از چهره محله «آقاجان» کرمانشاه در دستور کار استاندار

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، نشست کارشناسی بررسی و رفع معضلات ریشه‌دار محله حاشیه‌نشین و محروم «آقاجان» به ریاست محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه و با حضور سرپرست معاونت‌های عمرانی و امنیتی، اجتماعی استاندار، فرماندار کرمانشاه، مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان و حمایتی استان، شهرداری، اوقاف، ستاد اجرایی فرمان امام، فراجای کرمانشاه و جمعی از دیگر مدیران استان، بامداد یکشنبه در مسجد ابوالفضل العباس(ع) محله آقاجان برگزار شد.

استاندار کرمانشاه در این نشست با تاکید بر ضرورت پرهیز از هرگونه اقدام نمایشی در خدمت‌رسانی به مردم به‌ویژه مناطق حاشیه‌نشین، گفت: مصوبات این جلسه باید با جدیت، قدرت و سرعت اجرایی شود.

گفتنی است، تشکیل قرارگاه محرومیت‌زدایی از محلات حاشیه‌نشین با اولویت آقاجان و تقسیم کارها و اقدامات لازم برای رفع مشکلات آن بین ادارات مختلف و نیز اجرا و پیگیری مستمر این برنامه‌ها از صبح یکشنبه، هیجدهم دی‌ماه از جمله مصوبات  این جلسه و تاکیدات صحرایی بود.

پایان پیام/پ
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول