اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

کشف ۱۹ قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز در چهارمحال و بختیاری

جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف ۱۹ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و ۱۷۶ عدد مهمات و دستگیری ۱۲ متهم در این رابطه خبر داد.

کشف ۱۹ قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، برخی از اقدامات پلیس چهارمحال و بختیاری طی ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان در ادامه آمده است.

محمد سعیدیاری گفت: در پی خبر واصله مبنی بر اینکه افرادی در سطح استان، اقدام به نگهداری سلاح غیرمجاز می‌کنند، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: ماموران اطلاعات و امنیت عمومی استان پس از شناسایی محل‌های مورد نظر و هماهنگی با مقام قضایی، این محل‌ها را بازرسی کردند که منجر به کشف ۱۹ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و ۱۷۶ عدد مهمات و دستگیری ۱۲ متهم شد.

کشف خودروی مسروقه در سامان 

امیر صفری گفت: واحد گشت خودرویی یگان در حین گشت‌زنی در روستای دشتی به یک دستگاه خودروی پراید که بصورت بلاصاحب رها شده بوده است مشکوک می‌شود که پس از بررسی و استعلام پلاک، مشخص می‌شود خودرو از شهرستان بروجن سرقت شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سامان افزود: خودرو جهت تشکیل پرونده و بررسی دقیق جهت دستگیری سارق یا سارقان و تحویل به مالک به یگان تحویل داده شد.

دستگیری سارقان خودرو و کشف خودروی سرقتی در بروجن 

کوروش صفیان گفت: در پی وقوع سرقت یک دستگاه خودروی سواری پی‌کی، در شهر بروجن موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بروجن ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۱ ضمن انجام اقدامات فنی و تحقیقات لازم ۲ سارق را شناسایی و در شهر نقنه دستگیر کردند.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول