اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

افتتاح ۳۵ پروژه محرومیت‌زدایی در چهارمحال و بختیاری

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) گفت: به مناسبت دهه مقاومت، همزمان با افتتاح بیش از ۳ هزار پروژه محرومیت‌زدایی در کشور، ۳۵ طرح با اعتبار بالغ بر یک‌صد میلیارد تومان در چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری رسید.

افتتاح ۳۵ پروژه محرومیت‌زدایی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، آیین افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی به صورت همزمان و ارتباط تصویری با حضور فرمانده کل سپاه، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور و فرماندهان سپاه‌ استان‌ها پیش از ظهر امروز برگزار شد.

سردار علی‌محمد اکبری در این مراسم با گرامیداشت دهه مقاومت و میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: امروز همزمان با سراسر کشور ۳۵ پروژه در سطح استان چهارمحال و بختیاری با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان در عرصه‌های مختلف از جمله آبرسانی، مسکن مددجویان، گلزار شهدا و آسفالت روستایی و جاده‌های بین مزارع و ... افتتاح می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) افزود: ساخت و تکمیل بالغ بر ۷۰۰ مسکن مددجویی با همکاری کمیته امداد حضرت امام(ره) و بهزیستی و خیران، تأمین آب شربِ سالم و پایدار برای روستاها در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و ایجاد کارگاه‌های تولید، احداث کانال‌های آبرسانی به مزارع و ... از جمله صدها پروژه‌ای است که از سال گذشته با همکاری گروه‌های جهادی، خیران و دستگاه‌های مختلف اجرایی و نهادها در سطح استان به نتیجه رسیده است.

وی از تجهیز بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) با واگذاری حدود ۲۰۰ میلیارد تومان ماشین‌آلات سنگین راهسازی، بیل مکانیکی و ... به استان خبر داد و بیان کرد: سپاه و بسیج سازندگی به دنبال کار پیمانکاری نیست و هرجایی باری بر زمین مانده، جهادگران وارد میدان و موجب صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌شوند.

هوشنگ فولادی، مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) هم در حاشیه این مراسم گفت: ۲۰۰ گروه عمرانی بسیج سازندگی از ابتدای سال در به ثمر رسیدن ۳۵ پروژه‌ای که امروز افتتاح شدند، مشارکت داشتند.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان‌های مختلف استان چهارمحال و بختیاری شاهد افتتاح این پروژه‌های عمرانی در عرصه‌های مختلف ازجمله ۲۰ مسکن مددجویی، ۲ کارگاه تولیدی، پنج گلزار شهدا، ۶ پروژه آسفالت جاده و یک مجموعه ورزشی و یک کانال آبرسانی بودند.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول