اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

برگزاری دوازدهمین دوره جایزه ادبی «یوسف» در مازندران

معاون ادبیات، انتشارات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از برگزاری دوازدهمین دوره جایزه ادبی «یوسف» داستان کوتاه دفاع مقدس در استان خبر داد.

برگزاری دوازدهمین دوره جایزه ادبی «یوسف» در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، سید محمد صادقی سنگدهی از برگزاری دوازدهمین دوره جایزه ادبی «یوسف» داستان کوتاه دفاع مقدس خبر داد و گفت: دبیرخانه استانی این دوره در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران آغاز بکار کرد.

وی با اشاره به اینکه فراخوان دوازدهمین دوره جایزه ادبی «یوسف» در بین نویسندگان و صاحبان قلم استان مازندران منتشر شد، افزود: مهلت ارسال آثار تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ اعلام شده است.

معاون ادبیات، انتشارات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه این جشنواره در بخش بزرگسال، نوجوان و ویژه برگزار می‌شود، گفت: موضوع اصلی داستان در بخش بزرگسال دفاع مقدس، رزمندگان اسلام و جبهه مقاومت ذکر شده است.

صادقی موضوع اصلی داستان بخش نوجوان را دفاع مقدس و رزمندگان اسلام عنوان کرد و ادامه داد: همچنین در بخش ویژه داستان با محوریت «وحدت ملی، ایران قوی» مورد پذیرش است.

وی حجم آثار ارسالی را تا سقف ۴ هزار کلمه اعلام کرد و افزود: آثار به صورت تایپ WORD با ذکر نام و نام خانوادگی، سال و محل تولد، تحصیلات، نشانی محل سکونت و تلفن ثابت و همراه به دبیرخانه ارسال شود.

صادقی توجه به زبان و ادبیات محلی، پرداخت حماسه آفرینی‌های رزمندگان و معرفی شهدای شاخص مازندران را از وسژگی‌های آثار اعلام و خاطرنشان کرد: آثاری که در تعارض با ارزش‌های اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت باشد از گردونه داوری خارج می‌شود.

وی زمان اختتامیه استانی را بهار ۱۴۰۲ اعلام کرد و گفت: در آئین اختتامیه از ۱۲ برگزیده استانی تقدیر به عمل خواهد آمد.

صادقی گفت: علاقمندان می‌توانند آثار خود را به نشانی ساری، بلوار دفاع مقدس (کمربندی شرقی)، روبروی بیمارستان شفا، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، معاونت ادبیات، انتشارات و تاریخ ارسال کنند و یا از طریق آدرس الکترونیکی SAJED.MAZANDARAN@GMAIL.COM و تلفن ثابت ۶ و ۳۳۱۱۲۱۸۵ و شماره همراه ۰۹۳۸۰۱۰۴۵۰۷ و ۰۹۳۵۲۳۰۷۱۵۸ ارسال کنند.

پایان پیام/۸۶۰۳۱/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول