اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

ساختمان اتاق بازرگانی بندرعباس افتتاح شد+فیلم

ساختمان جدید اتاق بازرگانی بندرعباس صبح امروز با حضور رییس اتاق ایران و نماینده ولی فقیه در هرمزگان افتتاح شد.

ساختمان اتاق بازرگانی بندرعباس افتتاح شد+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ساختمان جدید اتاق بازرگانی هرمزگان صبح امروز با حضور شافعی رییس اتاق بازرگانی ایران و حاجی بابایی رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، نماینده ولی فقیه و استاندار هرمزگان و جمعی از نمایندگان به بهره برداری رسید.

همچنین دفتر تخصصی بسیج تجار و فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی استان هرمزگان نیز در این مراسم با حضور سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان افتتاح شد.

محمد رضا صفا رییس اتاق بازرگانی بندرعباس در آیین افتتاحیه این ساختمان گفت: در 4 سال اخیر تمام توان خودمان را ضمن بهره برداری از این ساختمان، به تمرکز بر موضوعات مهم تجاری وبازرگانی استان قرار دادیم تا بتوانیم گرهی از مشکلات این بخش بگشاییم.

 

 

به گفته وی، این ساختمان در دوره جدید  با 35 درصد پیشرفت تحویل گرفتیم و اکنون به طور کامل به بهره برداری رسید.

صفا عنوان کرد: صدور کارت‌های بازرگانی استان 3 برابر افزایش یافته و رتبه اتاق نیز در میان اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور تک رقمی شده است. همچنین در دوران کرونا 34 میلیارد تومان تجهیزات و امکانات پزشکی برای بیمارستان‌های استان تأمین کردیم.

رییس اتاق بازرگانی همچنین تصریح کرد: افتخار ساخت 10 مدرسه را نیز داریم و 4 مدرسه نیز در حال عقد قرارداد است. در زلزله سایه خوش نیز 20 کانکس تقدیم مردم صبور سایه خوش کردیم و تمام افتخارمان لبخند کوچکی است که بر لبان مردم استان، جاری می شود.

صفا ادامه داد: رتبه سوم تجارت خارجی در میان اتاق‌های بازرگانی کشور را کسب کرده‌ایم و اتاق‌های کیش، قشم، لنگه، میناب و جاسک نیز صاحب دفتر مستقل شدند و دفتر گواهی مبدا در بندر شهید باهنر افتتاح و درصدد افتتاح دفتر گواهی مبدا در بندر شهید رجایی هستیم.

 

افتتاح دفتر کارنه تیر، پیوستن به زنجیره اعتبار بخشی گواهی مبدا ICC جهانی و کسب رتبه برتر در زمینه آموزش از دیگر موفقیت‌های اتاق بازرگانی بندرعباس از زبان محمدرضا صفا بود.

وی همچنین از همدلی در شورای گفت و گو و رساندن رتبه این اتاق از رتبه 24 به 12 خبر داد و بیان داشت: ساختمان اتاق بازرگانی هرمزگان با المان‌های بومی طراحی شده و یادگاری از هیأت نمایندگان دوره نهم است که کانونی برای رشد اقتصاد، جذب سرمایه گذاری محلی برای فعالیت های اجتماعی و زنده نگاهداشتن نیک نامان اقتصاد این استان همچون مشیردوانی‌ها و گله داری‌ها و دیگر مردان پرآوازه استان باشد.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول