اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

پیشرفت 80 درصدی مخزن دو هزار مترمکعبی ذخیره آب در ایلام

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: مخزن ۲ هزار مترمکعبی ذخیره آب چوار ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

پیشرفت 80 درصدی مخزن دو هزار مترمکعبی ذخیره آب در ایلام

ناصری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام شامگاه جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: مخزن ۲ هزار مترمکعبی ذخیره آب شرب شهرستان چوار ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

 وی افزود: مخزن ۲ هزار مترمکعبی بتنی ذخیره آب شرب برای شهر چوار، سلطان آباد، بهمن آباد و روستاهای حومه در جهت رفع تنش آبی این شهرستان و با اعتباری حدود ۸ میلیارد ریال از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب با اشاره به اینکه جهت تکمیل این پروژه از لوله های فولادی با قطر ۱۵۰ و ۲۰۰ میلی متر به طول ۱۳ کیلومتر استفاده شده است گفت: در تلاش هستیم با اتمام مراحل کاری باقی مانده، این پروژه هر چه زودتر به بهره برداری برسد.

وی افزود: لازم به ذکر است با بهره برداری از این مخزن، مشکل کم آبی شهرستان چوار تا حدودی مرتفع خواهد شد که امیدواریم با اجرا و تکمیل سایر پروژه ها، مشکل کم آبی این شهرستان را برای همیشه مرتفع کنیم.

این مقام مسئول در ادامه گفت: هدف از افزایش ظرفیت ذخیره سازی آب شرب در چوار را ایجاد پشتیبانی ذخیره ای مناسب و جلوگیری از افت فشار شبکه در زمان پیک مصرف است. 

ناصری در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاش مجموعه آبفای استان ایلام در جهت کسب رضایت مردم و رفع مشکلات حوزه آب و فاضلاب بوده، در این راستا نیازمند حمایت و رعایت الگو مصرف از سوی هم استانی های گرامی نیز هستیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول