اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

گرامیداشت سالگرد شهید سلیمانی با نوای مهدی سلحشور در خلیل آباد زرین دشت برگزار شد

مراسم گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی و یادواره 2 تن از شهدای جنگ تحمیلی روستای خلیل آباد از توابع بخش مرکزی زرین دشت با مداحی حاج مهدی سلشحور در این روستا برگزار شد.

گرامیداشت سالگرد شهید سلیمانی با نوای مهدی سلحشور در خلیل آباد زرین دشت برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زرین دشت، همزمان با دهه مقاومت و سومین سالگرد سید الشهداء مقاومت، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دو تن از شهدای جنگ تحمیلی روستای ولایتمدار خلیل آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان زرین دشت،  مراسم بزرگداشتی با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولان شهرستان زرین دشت در مسجد حُجرابن عُدی این روستا برگزار شد. 

این مراسم به‌صورت کاملا مردمی و با همکاری فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه زرین دشت و تلاش های بی دریغ مردم و بسیجیان این روستا برگزار شد. 

 

در ابتدای این برنامه گروه سرود دختران حاج قاسم و پسران رهرو مکتب سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی با اجرای موفق و دلنواز سرود رفیق شهیدم شور و حال وصف ناپذیری را به مجلس دادند. 

 

پس از آن حاج مهدی سلحشور مداح برجسته کشوری با نوای دلنشینش در ابتدای مداحی خود با وصف حضرت فاطمه زهرا (س) گرما بخش مجلس شد و پس از آن با مداحی طوفانی خود در وصف حاج قاسم اشک را به چشمان میهمان این محفل هدیه کرد. 

نوحه خوانی توسط این مداح برجسته اهل بیت و شور سینه زنان حاضر در این محفل معنوی از دیگر برنامه های این مراسم بود. 

در ادامه سخنران این مجلس نیز در سخنان کوتاهی بر لزوم دشمن شناسی توسط همه مردم در این روزهای ملتهب جامعه تاکید کرد و گفت: علیرغم همه دسیسه ها و فشارهای دشمنان علیه جمهوری اسلامی بحمدلله جبهه حق ماندگار شد. 

حجت الاسلام رضا رنجبر، رمز ماندگاری جبهه انقلاب را مقاومت و استقامت مردم دانست که با توکل به خدا از طوفان های سخت علیه نظام و انقلاب به سلامت گذر کردند. 

وی افزود: تنها سلاحی که استقامت را در جبهه حق به ارمغان‌می آورد، انرژی تقوی است که اگر انسان مجهز به سلاح تقوی باشد قطعا در برابر وسوسه های مختلف از قبیل وسوسه ، ثروت ،شهرت و قدرت دوام می آورد. 

مسئول نظارت و بازرسی دانشگاه پیام نور فارس بر لزوم ایستادگی و مقاومت همگان برای در امان ماندن از توطئه های دشمنان شد و اظهار کرد: باید تا پای جان در برابر اعتقادات خود و نظام مقدس جمهوری اسلامی استقامت کرد. 

رنجبر، پشتوانه انقلاب اسلامی را ایثار و‌ مقاومت مردم همیشه در صحنه دانست و عنوان کرد: اگر استقامت و مقاومت همه ما در برابر دشمنان به همین روال ادامه داشته باشد، قطعا پیروزی نهایی از آن ماست. 

شهرستان زرین دشت به مرکزیت حاجی باد با جمعیتی افزون بر ۸۰ هزار نفر ۱۵۵ شهید تقدیم نظام اسلامی کرده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول