اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

دستگیری 2 شکارچی متخلف در شهرستان بن

سرپرست حفاظت محیط‌زیست شهرستان بن گفت: روز گذشته ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان در حین گشت و کنترل در اطراف کوه جنگی بن 2 شکارچی را که برخلاف ضوابط و مقررات اقدام به شکار 2 قطعه کبوتر چاهی کرده بودند، دستگیر کردند.

دستگیری 2 شکارچی متخلف در شهرستان بن

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط‌ عمومی حفاظت محیط‌زیست شهرستان بن، بهمن رئیسی گفت: روز گذشته ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان در حین گشت و کنترل در راستای وظایف قانونی در اطراف کوه جنگی بن ۲ نفر شکارچی را که بر خلاف ضوابط و مقررات اقدام به شکار ۲ قطعه کبوتر چاهی کرده بودند، دستگیر کردند.

سرپرست حفاظت محیط‌زیست شهرستان بن خاطرنشان کرد: با همکاری مأموران انتظامی شهرستان از متخلفین دو قبضه سلاح pcp کشف و ضبط و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

وی تصریح کرد: با توجه به بارش برف و برودت هوا بسیاری از گونه‌های حیات‌وحش خصوصا پرندگان به حاشیه جاده‌ها نزدیک می‌شوند لذا مردم از شکار حیوانات خودداری کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف به ماموران محیط زیست اطلاع دهند.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول