اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

تمام هدف دولت خدمت به مردم است/ باید از همه فکرها و ایده‌ها استفاده کنیم

فرماندار سلسله گفت: باید از همه ظرفیت‌ها و فکرها و ایده‌ها برای خدمت به مردم استفاده کرد.

تمام هدف دولت خدمت به مردم است/ باید از همه فکرها و ایده‌ها استفاده کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از سلسله، میلاد شرفی در دیدار با تعدادی از فعالان سیاسی و اجتماعی این شهرستان، از شعار دولت انقلابی را مردمی بودن عنوان کرد و اظهار داشت: تمام هدف دولت خدمت به مردم است و می‌بینم که شخص رییس جمهور تمام قد این شعار را مد نظر دارد و این وظیفه سایر مدیران را سنگین می‌کند که برای اجرای سیاست های ناب دولت، تلاش و توان موجود را بکار گیرند.

وی با تاکید بر مشورت پذیری، افزود: هر مدیری که احساس کند به تنهایی می‌تواند در عرصه عمل و در همه امور عمل کند جاهل است، لذا باید از همه ظرفیت‌ها و فکرها و ایده‌ها برای خدمت به مردم استفاده کرد.

فرماندار سلسله گفت: سلسله یک شهرستان ولایی و انقلابی است و سطح سواد مردم این دیار بالا است و لذا باید در خور شان آنها کار و تلاش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اولویت امروز ما کار در حوزه فرهنگی است و از ظرفیت‌های سیاسی نیز در این زمینه استفاده خواهیم کرد.

شرفی بر اجرای پروژه‌های نیمه کاری عمرانی در سلسله تاکید نمود و گفت: در بحث عمرانی اولویت ویژه‌ای داریم و برای خارج شدن شهرستان از بن بست برنامه‌ها را با جدیت پیش خواهیم برد. از همه ظرفیت‌ها در سطوح مختلف برای رفع مشکلات شهرستان استفاده خواهیم کرد.

وی در پایان به ایام سالروز شهادت سردار سلیمانی اشاره و عنوان کرد: مکتب شهید سلیمانی جاری است و می‌بینم که در سالگرد شهادت حاج قاسم مردم با چه حرارتی حضور دارند. حضور گسترده مردم در مراسم‌های سالگرد سردار نشان دهنده این است که راه شهید سلیمانی ادامه دارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول