اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

«دشت قزوین» نماد کشاورزی هوشمند در کشور

وزیر جهاد کشاورزی گفت: «دشت قزوین» نماد کشاورزی هوشمند در کشور است و بر این اساس بیشتر طرح های پایلوت این بخش در استان قزوین اجرا می شود.

«دشت قزوین» نماد کشاورزی هوشمند در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سید جواد ساداتی نژاد پیش از ظهر امروز در جریان آیین رونمایی از اسناد مالکیت اراضی کشاورزی استان قزوین که در سالن باغستان برگزار شد، قابلیت های قزوین در بخش کشاورزی دانش بنیان را بسیار بالا دانست و اظهار کرد: «دشت قزوین» نماد کشاورزی هوشمند در کشور است و بر این اساس بیشتر طرح های پایلوت این بخش در استان قزوین اجرا می شود.

وی افزود: در زمینه فرودگاه خدمات ویژه کشاورزی قزوین نیز به استان تفویض اختیار داده شده و امیدواریم با سرمایه گذاری در این مکان قابلیت مسافربری در آن ایجاد شود.

وزیر جهاد کشاورزی در ادامه با بیان اینکه در استان ها امکان واگذاری پنج درصد اعتبارات تملک دارایی ها به صندوق های توسعه کشاورزی وجود دارد، گفت: این اقدام در جهت تقویت بخش کشاورزی و پیشبرد برنامه های این حوزه قرار دارد.

ساداتی نژاد اضافه کرد: فعالیت بیشتر تشکل ها و اتحادیه های بخش کشاورزی در حوزه تنظیم بازار و امنیت غذایی و ارائه اختیارات وزارت جهاد کشاورزی به آنها ضرورت دارد و در این راستا این کار از اتحادیه مرغداری ها آغاز شده است.

وی همچنین گفت: از سیاست خرید تضمینی به سوی قیمت تضمینی حرکت می کنیم و نقش اتحادیه های کشاورزی در این زمینه پررنگ تر از گذشته خواهد بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول