اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

وزیر کشور: هدف دشمن اختلاف بین مردم و مسئولین است

وزیر کشور با تاکید بر اهمیت برخورد با کرامت و بااخلاق و متواضعانه در قبال مردم، متذکر شد: در بعضی مواقع کارهای بزرگ به دلیل برخورد نامناسب با مردم انجام نمی‌شود . هدف دشمن نیز اختلاف بین مردم و مسئولین است.

وزیر کشور: هدف دشمن اختلاف بین مردم و مسئولین است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، احمدوحیدی وزیر کشور عصر امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح شبکه جمع آوری و انتقال فاضلاب شهر رضویه اظهار کرد: دشمن با تزریق یاس و ناامیدی در کشور به دنبال این است که کشور پیشرفت نکند اما کارها به حمدالهی پیش می‌رود و به طور زمانبندی شده انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمن نمی‌خواهد این مسائل برای مردم روشن شود و خدمتگزاری مسئولین آشکار گردد، افزود: در جمهوری اسلامی همه مسئولین خودرا خدمتگزار مردم می‌دانند و اگر مردم این را احساس کنند بخش زیادی از مسائل ما حل خواهد شد.

وزیر کشور با تاکید بر اهمیت برخورد با کرامت و بااخلاق و متواضعانه در قبال مردم، متذکر شد: در بعضی مواقع کارهای بزرگ به دلیل برخورد نامناسب با مردم انجام نمی‌شود و باید به روابط بین مردم و مسئولین اهمیت داد.هدف دشمن نیز اختلاف بین مردم و مسئولین است. اگر مردم احساس کنند مسئولین از خودشان نیستند، گسستگی اجتماعی پیش می آید.

وحیدی همچنین در خطاب به مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهر رضویه بیان کرد: قرار بر تغییر مسئولین در این شهر نیست و کارها با استواری کامل با مسئولین فعلی پیش خواهد رفت.

وی همچنین در خصوص پروژه فاصلاب این شهر افزود: منابع مالی برای پروژه اجرایی فاضلاب موجود است و انشالله به سرعت پیش خواهد رفت و تا دهه فجر ۱۴۰۲ به پایان خواهد رسید.

وزیر کشور درباره وضعیت کلی شهر رضویه نیز اذعان داشت: پیشنهاد امام جمعه در خصوص تبدیل رضویه از بخش به شهرستان نیز در دستورکار استانداری قرار می‌گیرد و اگر ضوابط قانونی تبدیل به شهرستان را داشت، از طرف استانداری پیگیری خواهد شد.

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول