اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

جانشین انتظامی سمنان: خیال خام تجزیه ایران هرگز تعبیر نمی‌شود

جانشین انتظامی استان سمنان گفت: دشمنان اسلام ضمن راه‌اندازی شبکه‌های فارسی‌زبان با هدف هدایت اغتشاشگران، خیال خام تجزیه ایران اسلامی را در سر می‌پروراندند که به مدد الهی خواب آنان وارونه تعبیر شد.

جانشین انتظامی سمنان: خیال خام تجزیه ایران هرگز تعبیر نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سرهنگ سیدعلی میراحمدی، جانشین انتظامی استان سمنان ظهر امروز در جمع کارکنان انتظامی سمنان، با گرامیداشت ایام فاطمیه، حضرت زهرا (س) را اسوه و نمونه کامل یک زن مسلمان معرفی و اظهار کرد: این ایام با دهه بصیرت و دومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی هم‌زمان شده که جای دارد جهاد تبیین به‌عنوان یک ضرورت شناختی مورد توجه خاص قرار گیرد.

وی با اشاره به وقایع اخیر و ناآرامی‌های سطح کشور، ضمن مقایسه این حوادث با وقایع زمان صدر اسلام گفت: مشکل اصلی در آن زمان، حضور افراد ساده‌لوح و بی‌بصیرتی بود که ۲۵ سال مولای متقیان را خانه‌نشین کردند و این ناآگاهی در اعصار مختلف به شکل‌های گوناگون نمود داشته است.

میراحمدی ادامه داد: در زمان جنگ تحمیلی، بیگانگان به عناوین مختلف ایران اسلامی را تحت‌فشار قرار دادند؛ اما نتوانستند پس از هشت سال جنگ نظامی و تحمیل انواع تحریم‌ها، مقابل اراده و بصیرت دینی و انقلابی غیورمردان و شیرزنان ایران اسلامی کاری از پیش ببرند.

جانشین انتظامی استان سمنان به اهداف شوم دشمنان و سعی آنان در دامن زدن به گسترش آشوب‌ها در کشور اشاره کرد و گفت: دشمنان اسلام ضمن راه‌اندازی شبکه‌های فارسی‌زبان با هدف هدایت اغتشاشگران، خیال خام تجزیه ایران اسلامی را در سر می‌پروراندند که به مدد الهی خواب آنان وارونه تعبیر شد.

میراحمدی با ابراز تأسف از برخی اقدامات انجام‌شده توسط سلبریتی‌ها در ناآرامی‌های اخیر تأکید کرد: دشمن امروز همه توان خود را در جنگ نرم به کار بسته تا با اعلام فراخوان از آن سوی مرزها، عده‌ای بی‌بصیرت و ناآگاه از وضع حاضر را به اغتشاش در خیابان‌ها بکشاند.

وی فضای مجازی را محیطی رهاشده برای سوءاستفاده دشمنان در این زمینه دانست و با تأکید بر لزوم ساماندهی آن توسط دستگاه‌های مسؤول گفت: امروز در عصر ارتباطات، دشمن با تمام توان در همه ساعات شبانه‌روز به دنبال تولید محتوا و پیاده‌سازی اهداف خود در ذهن و بنیان افراد در همه سنین بوده و در کمین گاه‌های مختلف به دنبال جذب جوانان و نوجوانان است.

جانشین انتظامی استان سمنان ادامه داد: در حال حاضر، کودک از دوران طفولیت با گوشی هوشمند و فضای مجازی آشنا می‌شود و دشمن در این مسیر با تزریق بازی‌های رایانه‌ای و ایجاد فضاهای آلوده، ضمیر ناخودآگاه و هسته مرکزی تفکر جوانان ما را در اختیار می‌گیرد و به سمت مقاصد شوم خود سوق می‌دهد که نمونه بارز آن برهنگی، بلوغ زودرس و اختلالات رفتاری و موارد عدیده دیگر است.

میراحمدی با تأکید بر اینکه غرب با نگاه ابزاری هویت زن مسلمان را نشانه گرفته است، تصریح کرد: دشمن امروز می‌داند که تنها راه به کمال رسیدن زن، گرایش وی به ادیان الهی و درک جایگاه واقعی خود به‌عنوان یک زن مسلمان است، به همین دلیل جنسیت

وی مورد هدف قرار گرفته و با ترویج برهنگی به دنبال تخریب مقام و منزلت زن هستند.

جانشین انتظامی استان سمنان به اقدامات خوب کارکنان فراجا در آشوب‌ها و ناآرامی‌های اخیر اشاره کرد و گفت: به‌واقع دیدیم که پلیس مقتدرانه و بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی در میدان حاضر شد و شهدایی را در این زمینه تقدیم انقلاب کرد و مدال افتخار فراجا، تقدیر مکرر مقام معظم رهبری از عملکرد پلیس بود.

میراحمدی، گره‌گشایی از کار مردم را یکی از وظایف مهم انتظامی کشور برشمرد و یادآور شد: تلاش و رضایت مردم از پلیس که قطعاً خشنودی خداوند متعال را در پی خواهد داشت، شرط اساسی و مهم برای خدمت خالصانه و از روی مهر و محبت در فراجاست.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول